Cuy marsvin

Sv: Cuy marsvin

SVIN kommer väll annars vad jag alltid har läst, ifrån tyskan, där de döpte de till meersschweinen (med reservation på stavning), vilket betyder typ gris över havet, för att de lät som grisar.
Och det har jag för mig att jag läst i flertal böcker och på sidor? Min kompis är dock inte helt pålitlig då hon ibland är lite hög och inte klar i huvudet riktigt jämt....

Sv: Cuy marsvin

hej jag har lita erfarenhet av cuy jag har två som jag ska ha kvar man jag vet en som har omplaserings marsvin cuy blan annat där fick jag mina men jag tycker ett vanligt marsvin är låttast cuyen är väldigt rädda i sin bur och det kräver mycket uppmärkasamhet det kräver typ 4 timar om dan för bara gosa seden bör man prata till den och det går inte brar ha en det jag skulle rekomendera är att ha en cuy och ett vanligt marsvin som jag hade men den lille brokade med cuyen om du vill ha hennes numer så mejla mejj hon har allt från unger till vuxna men jag rekomenderar att ta lite äldre marsvin det små är räddare än det halv vuxna men det behöver inte va så obs! glöm inte ett marsvin är alltid hungrigt so ransera inte maten du kan ta fetsnålare mat men inte minska ner på maten men hennes numer är 07089808

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
813
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Scandi
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 985
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar