Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Övr. Djur Jag och min lilla prins Tintin har varit ute i snön idag och kameran följde såklart med. Sötnos Vad gööör du? Helt snöig...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: enjes
·
Övr. Djur Jag blir snart galen. Alla firrar utom discusarna och algätaren dör. De sväller upp som golfbollar, fjällen ställer sig utåt och sen dör...
Svar
13
· Visningar
5 303
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur :love: Gruppen med de största snäbisarna Närbild på snäbisarna när de äter sepia skal En annan bild på bebisarna...
2
Svar
23
· Visningar
1 811
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har betalt handpenning på en belgisk jätte på ca 7 månader som jag ska hämta ngn gång den här månaden! Sen så får jag hit en pensionerad...
Svar
15
· Visningar
826
Senast: Tingla
·
Övr. Djur fy f***,det går ikke an. Tårene triller,og jeg føler meg kvalm,måtte faktisk ut å kaste opp. Klarte ikke å se alt,og bildene brenner på...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Behöver lite sista minuten-tips innan jag springer iväg till Ica :D Diva fyllde ju 2 i förrgår, Lolita fyllde 2 igår och Gunde och...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 067
·
Övr. Djur Speciellt på min Silver, zobelagouti långhårsabbessiner typ:love: han är 10 v gammal och klippt lite för första gången, ni skulle sett...
Svar
10
· Visningar
996
·
T
Övr. Djur Min första kanin kom till mig i somras och är världens goaste och sötaste. Han kom från en familj där dottern hade blivit allergisk och...
Svar
10
· Visningar
977
·
G
Övr. Djur Sitter ensam hemma med min lillebror, systern har just åkt på fest och mamma och pappa är på middag hos släktingar. Ungefär en minut...
Svar
17
· Visningar
1 621
Senast: Generalen
·
T
Övr. Djur Startar en ny tråd för att förhoppningsvis få lite tips och råd. Den nya kaninflickan som ska få vara sällskap åt Pontus verkade dräktig...
Svar
5
· Visningar
1 695
·
P
Övr. Djur De börjar tappa päls på nosen, mina små! Jag har hört något om nosdermatit... Nån som vet??
Svar
9
· Visningar
1 390
Senast: Parentesunge
·
Övr. Djur Grattis Diva som fyller 2 år idag (3/1-06) :love:
Svar
11
· Visningar
868
·
M
Övr. Djur Tänk här och nu, i detta öronblick bjuda på lite bilder av vår tjur och vår kviga som beräknas nedkomma med kalv i februari-mars:D...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Övr. Djur Snart åker jag och hämtar mina tre så väldigt efterlängtade råttor! :bump: Har svårt att förstå att det redan gått fem veckor sedan jag...
2
Svar
29
· Visningar
1 756
·
R
Övr. Djur Har lagt ner så mycket kraft för att hitta ett hem åt mina kära kaniner. Men tack odh lov så fanns det en ängel här på buke:bow: Som...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 416
·
M
Övr. Djur uppteckte idag att min kanins ena fram tand e l;s o att det till och med gor att vicka med den :cry: fick panik och okte till...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur sååå söta :D "Hörrö! Det är min mat!" :love: :D
Svar
8
· Visningar
846
Övr. Djur Såg "nya" fåglar vid matgrejen för en stund sen... Den ena var röd på bröstet och den andra inte, antar att det var en hane och en hona...
Svar
8
· Visningar
747
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Någon som vet vad man kan göra åt ett hamsterhjul som gnisslar när hamstern springer i det? Hjulet är 18 cm/dm och är av plast...
Svar
4
· Visningar
6 819
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Mitt livs stora kärlek är min Flippe som kom hem till mig dagen då jag fyllde 10 år, för nästan, ja 10 år sedan. :love: :love: :love...
Svar
17
· Visningar
1 559
Senast: Emma_115
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka