Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Min första kanin kom till mig i somras och är världens goaste och sötaste. Han kom från en familj där dottern hade blivit allergisk och...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: Tingla
·
G
Övr. Djur Sitter ensam hemma med min lillebror, systern har just åkt på fest och mamma och pappa är på middag hos släktingar. Ungefär en minut...
Svar
17
· Visningar
1 615
Senast: Generalen
·
T
Övr. Djur Startar en ny tråd för att förhoppningsvis få lite tips och råd. Den nya kaninflickan som ska få vara sällskap åt Pontus verkade dräktig...
Svar
5
· Visningar
1 693
Senast: Tingla
·
P
Övr. Djur De börjar tappa päls på nosen, mina små! Jag har hört något om nosdermatit... Nån som vet??
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: Parentesunge
·
Övr. Djur Grattis Diva som fyller 2 år idag (3/1-06) :love:
Svar
11
· Visningar
865
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Tänk här och nu, i detta öronblick bjuda på lite bilder av vår tjur och vår kviga som beräknas nedkomma med kalv i februari-mars:D...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Övr. Djur Snart åker jag och hämtar mina tre så väldigt efterlängtade råttor! :bump: Har svårt att förstå att det redan gått fem veckor sedan jag...
2
Svar
29
· Visningar
1 756
·
R
Övr. Djur Har lagt ner så mycket kraft för att hitta ett hem åt mina kära kaniner. Men tack odh lov så fanns det en ängel här på buke:bow: Som...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 409
·
M
Övr. Djur uppteckte idag att min kanins ena fram tand e l;s o att det till och med gor att vicka med den :cry: fick panik och okte till...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur sååå söta :D "Hörrö! Det är min mat!" :love: :D
Svar
8
· Visningar
844
Övr. Djur Såg "nya" fåglar vid matgrejen för en stund sen... Den ena var röd på bröstet och den andra inte, antar att det var en hane och en hona...
Svar
8
· Visningar
747
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Någon som vet vad man kan göra åt ett hamsterhjul som gnisslar när hamstern springer i det? Hjulet är 18 cm/dm och är av plast...
Svar
4
· Visningar
6 815
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Mitt livs stora kärlek är min Flippe som kom hem till mig dagen då jag fyllde 10 år, för nästan, ja 10 år sedan. :love: :love: :love...
Svar
17
· Visningar
1 558
Senast: Emma_115
·
J
Övr. Djur Min kanin är en tjej!! I härstammnings beviset står det att det är en kille. Vad ska jag göra? Nu står det ju fel i hans syskons...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: jessie90
·
A
Övr. Djur tror den heter maruana iallf.jag har frågat min sambo hur stor denne blir pluss hans nyinköpta påfågelciklider. alla fiskarna är redan...
Svar
12
· Visningar
2 531
Senast: Angel of darkness
·
M
Övr. Djur Hejsan ! Jag har en del marsvin , jag planerar att sälja en unge som är 11 veckor gamal. En jättesöt långhårig hona.
Svar
1
· Visningar
968
Senast: Modig_Korn
·
B
Övr. Djur Jag har köpt ett dvärgvädur som nu är ca.9 veckor gammal. Har aldrig haft djur innan så detta är lite nytt för mig.Har hört att man...
Svar
2
· Visningar
791
Övr. Djur alltså...noskvalster som hundar har?
Svar
1
· Visningar
759
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Nån som kan berätta det för mig? Har tre överlevande yngel som är ca 4 veckor (utanför munnen) De är så olika stora. /jenny
Svar
17
· Visningar
1 694
Övr. Djur Eftersom det nu är julafton och vinter så tänkte jag att alla kunde lägga in en liten vinterbild/julbild på sina djur.. :) Här är...
2
Svar
32
· Visningar
2 319
Senast: Elma_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?