Tårttips hit!

Sv: Tårttips hit!

Det bliiiir ingen tårtaaa :cry: De hade varken sylt eller chokladpudding :mad:

Så de ska få pannkaka med "tacoblandning" istället - nämnligen riven ost, jasminris och gräddfil. Då kan jag äta med de :banana: :D

Instämmer! :eek: Vad är det för affär? Sämre än "min" och det trodde jag banne mig inte att någon kunde vara. :o

En stor affär :crazy:
Men jag antar att det helt enkelt tog slut eller så - det var nämnligen helt smockat igår, fattar inte hur det kan vara så mycket folk - det var det inte ens dagen innan julafton! :eek:

De har inte fått nåt än, somnade igår också :o Så idag ska de få istället, bara syrran vaknar nån gång så jag får tillbaka mitt bord så de får vara där på - i burarna blir det ju inga fina bilder ju :D

Fan vad de stackars råttorna får vänta då :rofl: ;)

håller med. :mad:

Zebran
Det finns väl massor av olika syltsorter, alla kunde väl inte vart slut? :confused:
å apropå chokladpudding, så finns det väl andra liknande saker? Fresta (eller va nu märket heter) har väl massor av sånt :p

*väntar med spänning på att råttorna ska få sin tårta* :D

Jag såg ingen sylt alls iaf :crazy: Och inget som liknade chokladpudding heller... Bara såna där smååå buttar som är svindyra :crazy:

Nåja. De fick pizza istället :D Här är den ena:
8a4d6eb767a310bde06cc79c6273a2d5.JPG

Pizzan består av en pannkaka som botten, pålägget består av ihopmixad riven ost, gräddfil och jasminris, och så har jag slängt på lite extra riven ost och solrosfrön.

Här har man grejat och haft sig och vad gör tjejerna då? Jo, allihopa hoppar från det insläpade bordet till buren precis hela tiden. Eller nej, Cachen och Krull är undantagen, de försökte med golvet några gånger också. Även Diva lyckades med golvet men det var en nerramling och inte med flit.
Så då var jag elak och tjoffade in de i buren istället så fick de äta där. Fast till slut var det bara Diva som ville ha maten där så jag slängde in maten också, då först gick det att äta.

2c9ae866f6d5356a5dfcd08a2038c2ec.JPG

35ceff519887bd81de0780ef6fc3bec4.JPG

5b8b517f8ca5f49633c53fca124476ec.JPG

2c575cf80adb1c4407750351fdd24391.JPG

Så, sen fick grabbarna en pizza också. Men vad de gör på bordet ser ni nog själva... Jävla kåtråttor :smirk:

d4e834919b40fbf3481dea134d39036c.JPG

81e1d54eff2647a996752c9bfaf183e7.JPG

Sen tog batteriet i kameran slut också.

Ett tips till er andra som vill bjuda era råttor på kalas nån gång - låt bli. De vill ändå inte ha nåt :smirk:

Btw, måste bara påpeka att alla råttor inte är lika kräsna som dina :angel: Pannkakor med grädde och sylt slank ner på 10 min här :D

/J som var tvungen o prova med sin kräsna madam ;)

Nästa fyller i mars, men de kan ju glömma att jag tänker fira nånting menar jag :p :devil:

nej nej, d får dom inte alls, dom kunde väl inte rå för att dom inte va hungriga när du bjöd på pannkakspizza? ;)

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 354
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV