Snart är de här!

Sv: Snart är de här!

Mulles_matte skrev:
Dom är hur söta som helst! :love:

Ps, säg till om du inte vill behålla dom :angel:

Visst kan jag säga till, men förvänta dig inget. :p Jag är helt nerkärad. :bump:

gul_zebra skrev:
Jaaa den ser så pussgo ut :love:

Tro mig, den ÄR pussgo också. :love:
Jag är så himla glad att det blev åtminstone en ba eubk eftersom det ju var vad jag var ute efter från början.

Tur för dig att du ville ha nån som var vanlig :D
Kom igen den dagen du vill ha burmese, eller varför inte black eyed siamese eller cream... :angel:

Äsch, jag vill aldrig ha något annat!
Möjligtvis en agouti striped eller en silver fawn hooded eller en... :angel: Burmese är ju för jäkla fina också! ;)

Ah, så underbart fin! En sådan MÅSTE jag ha någon gång. Haha, jag har precis skaffat tre råttor och börjar redan planera vad jag ska ha för några i framtiden. :D Jäklar vad fort man fastnar i råtträsket! Apropå det måste jag tacka dig Zebran! Vore det inte för dig och alla dina råttbilder/trådar hade jag antagligen inte fått upp ögonen för dessa underbara djur! :bow:

Tja, du kan ju låna min kära lilla Balder om du vill bli avskräckt för en stund :angel: Funkar dock bara medan han med både tänder och klor försöker gräva sig in i munnen :rofl: :D

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 410
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25