Uschiamig... *bild

Sv: Uschiamig... *bild

Jodå.. du får väl ta 3-4 st på varje hand? :D
Att hon inte låter är väl bara en fördel.. ju tystare fåglar är, dessto bättre

jaja, men att hon låter mindre är väl bättre än att hon låter mer? :D
Ju mindre dessto bättre

sant iofs.. äsch.. ta hit alla burarna så kan jag flytta dom till sina rätta burkompisar :angel: såå hemsk kan hon inte vara :crazy:

Pappa kan nog köra ner allihopom du vill för är det nåt han hatar mer än råttor så är det monsterfåglarna :angel: :devil: :D

:rofl: Men han får ju ta med sej dom upp igen. Jag vill inte ha kräken :D Tänkte bara att jag kunde hjälpa till å flytta dom till rätt burar igen ;)

Nix, jag är expert på inbillning så jag känner nog igen en inbillning när jag har den :D

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
584
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
45 46 47
Svar
934
· Visningar
22 424
Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Valmet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Kattbilder #10