Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Jag har läst en mämgd trådar som handlar om denna jätte kanin. Vill någon berätta lite mer om den rasen och så vidare? Kan man ha en...
Svar
10
· Visningar
1 750
Senast: HokusPokus
·
Övr. Djur Min son har ett akvarium. Han har en stor guldfisk där i. Igår var vi och köpte lite nya fiskar som fanskapet har ätit upp. Dom sa i...
Svar
16
· Visningar
4 954
Senast: elhmor
·
G
Övr. Djur (Kan moderatorn plocka bort de andra trådarna då buke hade spunk?) som jag fick för tre dagar sedan . Hon bor i ett slott. Jag har...
Svar
8
· Visningar
803
Senast: Godis
·
A
Övr. Djur Hej, Jag skulle tycka det var snyggt att ha lite påfåglar gående på vår mark. Är de lätta att ta hand om? Vi har ett hönshu på ca 3...
Svar
10
· Visningar
2 262
Senast: arabia
·
Övr. Djur Han heter dock Ingelstads Albin i papprena.. Men han är ändå död Född i juni/juli (står inte exakt födelsedatum på papprena heller)...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Royal_724
·
G
Övr. Djur som jag fick för tre dagar sedan . Hon bor i ett slott. Jag har copyright© på bilderna!. Börjar bli lite trött...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Godis
·
Övr. Djur Blir jag med kanin igen :D :love: Har hittat en gotlandskaninuppfödare med ungar nu. Det blir med 80% chans en viltblå gotlandskanin...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Tigerlilja
·
R
Övr. Djur Har ljust kommit hem med två 6 veckors råttungar:love: De är nere i buren nu och gömmer sig i huset. Ska jag ta upp dem och börja...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 017
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Jag kan bli vansinnig på dessa vinterns objudna hyresgäster... Sitter här i godan ro och surfar runt på buke.... Då kommer en sån där...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: palle
·
E
Övr. Djur -undrar om någon vet vad detta är för ras? Kaninen är en kritvit hona med svarta öron och svart runt ögonen, lång päls som påminner om...
Svar
2
· Visningar
903
Övr. Djur Var iväg och avlivade Lolita idag... RIP Lolita 040104-060125 :cry:
Svar
14
· Visningar
929
·
Övr. Djur Diva http://www.mypetpages.net/artists/3340/0/e94c12acd932d8952f98946783c702ac.JPG...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 643
·
M
Övr. Djur :confused: jag tänker para min hon kanin i mars/april.hon bor utomhus o hennes bur är typ 1 meter och en halv och jag kan inte ha en bur...
Svar
13
· Visningar
1 069
Senast: moon light
·
M
Lantbruksdjur Ja, jag undrar alltså om man får ha fåren ute dygnet runt utan nåt som helst skydd eller tak över huvudet? Här är det ju just nu -27 ute...
Svar
7
· Visningar
1 647
Senast: Luff
·
Övr. Djur Tog ut mina små råttjejer på sängen nu ikväll för att fota dem. Precis som förra gången gick det dock... sådär. :D Men några hyfsade...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: aiquen
·
Övr. Djur ska köpa två kaniner nu i veckan. Det är en kaninmamma med sin unge.Måste man kastrera kaninen? hur stor är risken att ungen betäcker...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Tappsveden
·
Övr. Djur Mamma kom och sa att han hade dött :cry: Födde upp honom och har ägt honom hela hans liv. Nu bara borta :cry:
Svar
7
· Visningar
786
Senast: aiquen
·
Övr. Djur http://www.msnbc.msn.com/id/10903211/ Vad gulligt :love:
Svar
7
· Visningar
888
Senast: Tingla
·
P
Övr. Djur hmm, kom på att det är länge sedan jag la in några bilder på mina kramdjur:D Här kommer ett litet axplock.
2
Svar
20
· Visningar
1 641
·
T
Övr. Djur Småttingarna är nu åtta dagar och kravlar runt i boet och vissa tar sig även hela vägen ut i buren... :love:
Svar
13
· Visningar
1 242
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25