Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur En fundering jag hade, alltså inget jag ska sätta i verket! Men tror ni att det hade fungerat med att ha en Belgisk Jätte ihop med en...
Svar
7
· Visningar
2 502
Senast: Stisse
·
J
Övr. Djur Hur högt låter marsvin? Funderar på att köpa ett. Men alla säger att dom bara låter..
Svar
15
· Visningar
2 540
Senast: HumleDumle
·
B
Övr. Djur Våra utekaniner skall få nytt hus är det tänkt,vi skall bygga ny bur till dom och det skall bli så att det skall sättas vid fårhuset,så...
Svar
0
· Visningar
1 209
Senast: blissare
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av dessa djur?
2 3
Svar
41
· Visningar
9 371
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Om mina husdjur längre.. Kommer bara räknas till en dålig och oseriös djurägare :cool: Har inte gjort det på länge här pga av det.. Men...
Svar
18
· Visningar
1 271
Senast: Qwyxz
·
Övr. Djur Idag var jag hos veterinären med mitt lilla Marsvin! Det började med att han hade lite småsår här och där! Ett tag blev det...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Marsvin har ju en körtel på bakdelen! Den har på vårt marsvin börjat växa! Har varit hos veterinär som säger att det inte går att göra...
Svar
12
· Visningar
2 862
·
H
Övr. Djur Jag har läst en mämgd trådar som handlar om denna jätte kanin. Vill någon berätta lite mer om den rasen och så vidare? Kan man ha en...
Svar
10
· Visningar
1 750
Senast: HokusPokus
·
Övr. Djur Min son har ett akvarium. Han har en stor guldfisk där i. Igår var vi och köpte lite nya fiskar som fanskapet har ätit upp. Dom sa i...
Svar
16
· Visningar
4 969
Senast: elhmor
·
G
Övr. Djur (Kan moderatorn plocka bort de andra trådarna då buke hade spunk?) som jag fick för tre dagar sedan . Hon bor i ett slott. Jag har...
Svar
8
· Visningar
805
Senast: Godis
·
A
Övr. Djur Hej, Jag skulle tycka det var snyggt att ha lite påfåglar gående på vår mark. Är de lätta att ta hand om? Vi har ett hönshu på ca 3...
Svar
10
· Visningar
2 274
Senast: arabia
·
Övr. Djur Han heter dock Ingelstads Albin i papprena.. Men han är ändå död Född i juni/juli (står inte exakt födelsedatum på papprena heller)...
Svar
4
· Visningar
864
·
G
Övr. Djur som jag fick för tre dagar sedan . Hon bor i ett slott. Jag har copyright© på bilderna!. Börjar bli lite trött...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Godis
·
Övr. Djur Blir jag med kanin igen :D :love: Har hittat en gotlandskaninuppfödare med ungar nu. Det blir med 80% chans en viltblå gotlandskanin...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Tigerlilja
·
R
Övr. Djur Har ljust kommit hem med två 6 veckors råttungar:love: De är nere i buren nu och gömmer sig i huset. Ska jag ta upp dem och börja...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 019
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Jag kan bli vansinnig på dessa vinterns objudna hyresgäster... Sitter här i godan ro och surfar runt på buke.... Då kommer en sån där...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: palle
·
E
Övr. Djur -undrar om någon vet vad detta är för ras? Kaninen är en kritvit hona med svarta öron och svart runt ögonen, lång päls som påminner om...
Svar
2
· Visningar
907
Övr. Djur Var iväg och avlivade Lolita idag... RIP Lolita 040104-060125 :cry:
Svar
14
· Visningar
930
·
Övr. Djur Diva http://www.mypetpages.net/artists/3340/0/e94c12acd932d8952f98946783c702ac.JPG...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 647
·
M
Övr. Djur :confused: jag tänker para min hon kanin i mars/april.hon bor utomhus o hennes bur är typ 1 meter och en halv och jag kan inte ha en bur...
Svar
13
· Visningar
1 069
Senast: moon light
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025