Nya bilder

Sv: Nya bilder

Har du bild på den där Pekka?

Låter helt osanolikt att just du som desutom är en förnekare skulle träffa på en sådan:p

Och ingen ritad bild nu som när du gör du-vet-vad på sly:p :D

Den var minsann inte ritad :eek:

Här är Pekka.
Tyvärr dålig bild men det är allt jag hittar just nu. Har en bättre men den finns inte i datorn.

pekkajukkanen.jpg

:eek: Skrattande åt Pekka Jukkanen resulterar i att man hamnar på ett hemskt ställe när man dör :mad:

jodå, jag antar att du menar att helvetet är hemma hos dej bland massa skrikande fågelkräk.. och jag lovar, man står ut... ett tag iaf :angel:

Liknande trådar

Trädgård & Växter <---- Norr och Söder ----> Imorgon är vi nog färdiga med kanten. Sen ska jag "bara" bestämma mig för några större/högre växter som ska...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: Zoya
·
Anläggning Det är så här att i höstas köpte vi vår drömgård där vi har ett stall som är byggt i en gammal ladugård. Jag har hela tiden funderat på...
Svar
18
· Visningar
11 207
Senast: Berin
·
Hästvård Fick hem nya hästen för ett par veckor sedan. Han har, och hade då med, skorpor i pälsen som de förklarade som bitmärken...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: steve
·
Övr. Katt Här kommer nya bilder på min ögonsten Katja! Hon är 15 veckor, och jag har haft henne i nästan en och en halv månad nu. Jag vet att hon...
2
Svar
20
· Visningar
1 959
Senast: enjoyable
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar