JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Nya bilder
Har du bild på den där Pekka?
Låter helt osanolikt att just du som desutom är en förnekare skulle träffa på en sådan
Jodå, nog finns det bild alltid! Vänta lite så ska jag leta upp den
Och ingen ritad bild nu som när du gör du-vet-vad på sly
Den var minsann inte ritad
Här är Pekka.
Tyvärr dålig bild men det är allt jag hittar just nu. Har en bättre men den finns inte i datorn.
Skrattande åt Pekka Jukkanen resulterar i att man hamnar på ett hemskt ställe när man dör
det kan d vara värt
Believe me, det är det verkligen inte
jodå, jag antar att du menar att helvetet är hemma hos dej bland massa skrikande fågelkräk.. och jag lovar, man står ut... ett tag iaf
Tack för idén
10 onödiga tecken
Det bästa jag någonsin sätt
Trädgård & Växter
<---- Norr och Söder ---->
Imorgon är vi nog färdiga med kanten. Sen ska jag "bara" bestämma mig för några större/högre växter som ska...
Anläggning
Det är så här att i höstas köpte vi vår drömgård där vi har ett stall som är byggt i en gammal ladugård. Jag har hela tiden funderat på...
Hästvård
Fick hem nya hästen för ett par veckor sedan. Han har, och hade då med, skorpor i pälsen som de förklarade som bitmärken...
2
Övr. Katt
Här kommer nya bilder på min ögonsten Katja!
Hon är 15 veckor, och jag har haft henne i nästan en och en halv månad nu.
Jag vet att hon...
2
Shettistråden del II
Gnägg Man får väl färgtesta fuxarna? Alltså låta ägarna välja, inte tvinga folk.
Men ja jag tycker också det verkar vara den rimligaste...
Blyger
4 minuter sedan
Svårtransporterad häst
Träning Jag tänker att låt den åka brett, gärna mjuk mellanvägg så hästen inte slår i om den behöver bredda och få panik för det. Testa vad det...
Grazing
19 minuter sedan