Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bladluz skrev:vart ska du ha dom eller? på tomten haha
jag vet, eller trodde jag visste att dom spottades..men det gjorde dom tydligen inte
Bladluz skrev:okej va bra då
skriv å berätta sen om du har köpt en
Fraggel_Tess skrev:Vill också ha! Men sambon säger jag inte är klok! Har träffat på alpackor ett par gånger i mitt liv och det är mycket trevliga!
Sjalen skrev:Förutom de jag sett på TV så har jag bara sett ett par på husdjursmässan i Sollentuna för ett par år sedan...
Hur dyra är de egentligen här?
gadriel skrev:Väldigt....särskitl ston. Kan kosta runt 40-50 000 kr
stefhan skrev:Hej, nu vet jag att denna tråden är lite gammal. Men om ni fortfarande är intresserad av Lamadjur har jag Guanacos. Och jag kan gärna berätta lite om dessa mysiga djur. Läs gärna mer på min hemsida http://www.stjarnas.com
Ni får gärna mejla och komma med frågor också.
mvh
Stefhan Stjärnås
gadriel skrev:Hej!
Kul att se din sida!
Någon gång vill jag absolut ha lamadjur men just nu finns varken plats eller pengar till det. Alpackorna kostade dubbelt så mycket som hästarna och det är ltie väl häftigt, vet inte vad Guanacos kostar...Men guanacosarna är ju klart finare än alpackorna!
gadriel skrev:Misstänkte det, fanns inte så många alpackor och lamadjur heller, har varit i kontakt med de uppfödare jag hittade och det var itne många.
Ja det verkar poppis i england och USA, har en bok om lamadjur och där skrev dom en del om den typen av turism.
Såg nu att du också bor i småland. Får man komma förbi ngn gång och kika på dina djur? Är hönsfanstast också och såg att du hade lite olika raser