Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Idag är jag så glad! Mitt senaste tillskott, en lite marsvinsherre på 3 månader, har varit superskygg, ända tills idag.... Jag har...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur är det ng som vet om pretty pets är bra eller dåligt kaninfoder..:confused: har köpt en snart 9 veckor kanin hane dvärgkanin
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Jenka
·
Övr. Djur jag undrar hur mkt gram "krafftfoder" min kanin minst ska ha per dag.. han väger ca 500 gram nu men han är bara drygt 9 veckor..
Svar
1
· Visningar
701
H
Övr. Djur Jag har en kanin som fyller fyra år nu under 2006. Det är en ganska stor dvärgvädur på 2,5 kg. Jag tror hon väger så mycket eller kanske...
2
Svar
21
· Visningar
1 653
Senast: Mount Never Rest
·
V
Övr. Djur Min kanin har väldigt mycket päls och blir tovig om man inte borstar henne varje dag, vilket jag inte gör, så jag undrar om någon vet om...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: Chima
·
L
Övr. Djur För exakt ett år sen idag dog min lilla dvärgkanin :( det är jättehemskt, han var min lilla ängel. han blev otrolit gammal för att...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Zuzzi
·
R
Övr. Djur Ja eftersom inte den andra tråden funkar längre tydligen!? Så fortsätter vi helt enkelt här! Bild på "Bea"
2
Svar
23
· Visningar
1 529
Senast: rattalskare
·
M
Övr. Djur Kan det funka? Skulle så gärna vilja ha en kanin men min lilla hundtjej är aningens vild och glad.. :angel: han skriker att glädje typ...
Svar
12
· Visningar
3 166
Senast: Linduzz
·
Övr. Djur Tyvärr blev bilden i väldigt litet format... sorry, =/
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Tinen
·
Övr. Djur Har kollat på pudding (you know who, hehe :D) med två små töser, blev ett par bilder :) Krull Gunde Tillgjort myyys...
2
Svar
24
· Visningar
1 775
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·
Övr. Djur FEL! Hur fan hamnade den här ja tryckte ju på ÄU??
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Stoppard
·
G
Övr. Djur Marsvin står det :confused: http://www.blocket.se/vi/7273388.htm?ca=13_s :eek: :crazy:
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Blyertsmålad som syns... Ganska nöjd med ögat i alla fall =)
Svar
0
· Visningar
183
·
Svar
0
· Visningar
134
·
S
Övr. Djur Hejsan. det e så att jag har verkligen förälskat mig i dessa underbara gnagare. o vill bara ha mer. jag har just nu 2 killar som e lite...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Miao
·
Övr. Djur Har fotat gojorna här hemma idag... Elvis i holken Mongo Cocco Pikko Cocco och Pikko Kan ju...
Svar
13
· Visningar
1 140
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Syrran håller på med skolarbete, ska skriva om nån fågel från afrikas regnskog men hon har idétorka och ingen annan har lyckats komma på...
Svar
2
· Visningar
3 821
Senast: gul_zebra
·
E
Övr. Djur Jag ska flytta utomlands för att plugga en tid. Problemet är att jag har två marsvin som jag inte kan ta med mig. Har satt ut anonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 484
Senast: SuperTezza
·
Övr. Djur Var utomhus härom dagen när jag började undra hur det går till? :confused: De sorter fåglar som har hona och hane i helt olika färg...
2
Svar
30
· Visningar
3 370
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV