Roliga bilder på era djur

Sv: Roliga bilder på era djur

gadriel skrev:
Man vill ju ha en modern frilla!
b2.jpg

:rofl: :rofl: :rofl:

Och Ninnis bilder! :D :bow:

En bra kamera (min kostar 7000 ny och är en systemdigitalkamera), en liten ministudio (allra helst lampor till men det har jag inte tyvärr), stativ, tålamod och vetskapen av att råttan kommer att tvätta sig när man sätter ner henne i den lilla studion underlättar.
Sedan att knäppa i rätt sekund (mer tur än skicklighet eftersom den blixt jag använder tar med fördröjning pga förblixarna) är ju också bra :p

Fast det blir dyrt i längden för locket fastnar alltid på såna direkt.
Tror mer på silvertejp eller häftklammer :angel:

Tricket är att smälta häftklamret. Men man får vara försiktig så man inte gör råttstek istället :angel:

Min lilla Oliver. Han hjälper mej så gott han kan. ;)

CIMG1223.jpg

denna bilden tycker jag e ganska rolig :rofl:

Min hund dolly och min råtta Xena, ser ut som dolly vill äta upp henne :rofl:

IMG_0380.jpg

en rolig till: :rofl:

IMG_0346.jpg

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
2 477
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Har en 15 åring som fått sin första foderstrupsförstoppning någonsin. Kom in från hagen, förmodligen lite uttorkad pga varmt väder och...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: skiesabove
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 141
Senast: Bulldoozer
·
Träning Tänkte lägga in en dag i veckan med bommar som styrketräning. Skritt och avsuttet till att börja med, varierad höjd men gärna lite högre...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama