Här är fanskapet

Sv: Här är fanskapet

Bild kommer senare, nu ska jag göra välling till råttorna... Sen ska jag städa. Uss :D

Här är bilder...

c44ded694ec647927202c642ef1ed9b3.JPG

493900c1e1a5e49199e46cc75a7f3bd2.JPG

Usch. Fanskap :mad:

Det tycker jag med, de får gärna kläckas nu (okej så om de kläcks nu så är de rätt döda, men att det är därför behöver vi väl inte avslöja..? :angel: :D)

om hur lång tid kläcks dom? jag tycker äggen ser ganska söta ut:D

Närå, jag är alltid ärlig. Att jag är såhär *måttar* nära att platta till äggen vet ni ju redan så varför ljuga :angel:

man kan hoppas att fåglarna inte är blåa lr ngt på cites listan (eller vad det heter), och då måste ha speciella papper för att säljas :smirk: för då blir ni typ aldrig av med de :D

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
582
· Visningar
14 099
Senast: Sassy
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama