Här är fanskapet

Sv: Här är fanskapet

gul_zebra skrev:
Här är mer fanskap :mad:

6417a7eeb61adb79e86cc139d386785f.JPG

:rofl: :rofl:

Jepp, nya ägg. Kortet med Elvis och två ägg är fotat idag... :(

Nä, det blev inget av de bara så de kastade mamma själv :banana: :D

det är bara att hålla tummarna för att dom här äggen är likadana då :D

jadu. du har dina råttor o sniglar o dom har sina fåglar. get used to it.

ingen tvingar dig att slösa din tid på fåglarna så :devil:

För att det inte ska bli något att bry sig om får nog zebris göra kirurgiska ingrepp på fåglarnas halsar

Nä, men jag blir tvingad att stå ut med skrik som skär i öronen och gå med ständig huvudvärk istället, medan de andra inte ens märker av mina djur förrän jag tar ner de och har nån råtta på axeln eller bara har de i hallen medan jag drar på mig skor innan jag går ut... Med den skillnaden borde jag faktiskt få skaffa nåt riktigt illa tycker jag, som de märker av. En katt tex - visserligen ett djur vi alla gillar, men det ska ju självklart vara en katt som äter fåglar :devil:

Kan ju tillägga att mina djur gärna hälsar på de andra, men Mongo hatar mig och börjar skrika för full hals så fort han ser mig. Nackdelen är även att det är han som skriker högst, det är han som bits värst och den är han som är envisast :mad:

Naaaw, den pippin var ju söt. Tänk om det är sådana fina pippisar i äggen också? :love: Tänkte på det, det kan inte vara så att de förra äggen bara var en "provomgång" inför de "riktiga" äggen med innehåll? :idea:

;)

SÖT?! :eek:
Ja okej, till utseendet kanske, men när man hör skriken vill man bara kräkas ner man ser de :crazy:

Jaaa Kinderägg får de lägga! Gärna med Härr Olläs kompisar i så han slipper stå i köket för att få sällskap, han blir ju så varm där över spisen :)

:D

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
582
· Visningar
14 103
Senast: Sassy
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama