Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nä, men jag blir tvingad att stå ut med skrik som skär i öronen och gå med ständig huvudvärk istället, medan de andra inte ens märker av mina djur förrän jag tar ner de och har nån råtta på axeln eller bara har de i hallen medan jag drar på mig skor innan jag går ut... Med den skillnaden borde jag faktiskt få skaffa nåt riktigt illa tycker jag, som de märker av. En katt tex - visserligen ett djur vi alla gillar, men det ska ju självklart vara en katt som äter fåglar
Kan ju tillägga att mina djur gärna hälsar på de andra, men Mongo hatar mig och börjar skrika för full hals så fort han ser mig. Nackdelen är även att det är han som skriker högst, det är han som bits värst och den är han som är envisast
Naaaw, den pippin var ju söt. Tänk om det är sådana fina pippisar i äggen också? Tänkte på det, det kan inte vara så att de förra äggen bara var en "provomgång" inför de "riktiga" äggen med innehåll?
Lantbruksdjur
Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Skola & Jobb
Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.