Vilket djur skulle ni vilja ha?

Jag skulle haft ett urval av stora kattdjur! Blir så avis på de där videorna när lejon känner igen sina "uppfödare" och gosar med dem som om de vore huskatter.

Och de där hälsningsljuden som tigrar har, jag får tårar i ögonen av lycka när jag hör dem.

Tvättbjörn. Följer en del IG konton och damn så söta. Och överjävliga.
Hade jag inte haft andra djur så hade jag velat ha nån sådan.

Hästar och hundar, så klart. Utöver det - jag tycker om rävar, så troligtvis en räv. En quokka också kanske, de verkar söta. Och kanske en korp, eller någon liknande fågel?
Så, en blandad kompott :D

1000000938.webp

Uttrar!
Sandkatt
 Ozelot
Zebra-Tänk er två fjordhästar och två zebror i en hage. Det hade varit nåt.. :angel:
Getter
Äh, lika bra att ta ett mindre zoo om vi ska drömma på riktigt...

Jag förutsätter att det då ingår extra tid i livet att njuta av alla dessa djur 😁.

Senast ändrad:
Go big or go home :D

Nu börjar vi ju spåra här. Frågan var vilket djur man ville ha förutsatt att alla var tama men varken logistiken eller.. verklighetsförankringen verkar vara på plats i den här tråden :D

Men kör vi på det spåret så hade jag absolut velat ha 101 dalmatinervalpar! Alla rumsrena såklart, och ingen får bitas. Jag var volontär på ett hundstall på Bali en gång i tiden och att gå in i valphagen var som att hoppa i en pool med pirayor.

Liknande trådar

Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 523
Senast: Zizzy
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 946
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama