Jag också! Det var precis det djuret jag tänkte på, jag älskar deras stora tassar och superlånga svansarJag är kattant så jag hade velat ha en snöleopard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också! Det var precis det djuret jag tänkte på, jag älskar deras stora tassar och superlånga svansarJag är kattant så jag hade velat ha en snöleopard.
En pytteliten elefant!!
Typ 10 kilo tung. De är så jäkla söta med sina snablar
Kloka och humoristiska. Tänk att ha en liten elefant som sprang runt här hemma och trumpetade och krånglade med sin lilla snabel
Jag döööörJag löste det såhär. Visa bifogad fil 156663
(Hon väger visserligen bara ca 6,5 kg.)
Men jag håller med dig! En liten minielefant hade jag velat ha.
Åh en korp vill jag också ha.En karakal! Och en uggla eller korp. Och ett gäng fladdermöss.
Det är nu det blir uppenbart vilken häxa jag är.
Till mitt försvar så gillar mitt skägg varma kläder. Regntäcken är inte alltid roliga, men att komma in och vara blöt och kall och få på sig en varm tröja/elefantkostym = .Men stackars alla utklädda Snuzzar!
Mina har dött skämsdöden av ett simpelt regntäcke
Jag vill ha en stor drake a la House of the dragon. Så grymt häftigt.En tam drake hade varit fint
Men jag kan inte riktigt bestämma mig, om jag vill ha en liten söt lila eller orange en, som kan tända en brasa och flyga bredvid mig på promenader.
Eller om jag vill gå mer all in och ha en riktig sextusenårig i Smaug-stil, som får folk att hålla sig på betryggande avstånd.
Lätt en skunk! Fast då förutsätter jag att de i scenariot är lämpliga ur doftkörtelperspektiv
Tvättbjörn vore nice annars, under förutsättning att de inte är satan i en gullig kostym
Ja precis. Tydligen är skunkar fullt lagliga även här i Sverige men de där körtlarna, jag vet inte om det känns okej att operera bort de liksom. Men de ska ju bara supergoa annarsSkunk lar ska vara ett trevligt husdjur ... om kortlarna ar bort opererade.
Visst ar tvattbjorn Raccoon? Jag kanner en familj dar hon jobbar for "fish and wildlife" och ar certifierad och har en raccoon hemma (unge dar mamman dott). Det ar inte ett latt husdjur att ha, men fruktansvart gulligt.
Jag kan inte ens tanka vad jag skulle vilja ha ... jag har for manga hundar och hinner inte fler djur, men om nagot djur kunde hjalpa till med stadning far flera stycken garna flytta in har hemma.