Nej, det skrivs aldrig ut sånt i den affären tyvärr.Hoppas de skriver ut full storlek med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det skrivs aldrig ut sånt i den affären tyvärr.Hoppas de skriver ut full storlek med?
Gult värt med en sån akvarieaffär! Kul att höra.Jag har tyvärr problem med alger i båda mina akvarier, gröna i det ena och bruna i det andra. Fiskarna mår bra men växterna är det sämre med. Var och köpte nya växter idag och passade på att prata lite med ägaren till affären. Han hade också problem och skulle testa ett algmedel de tagit hem. Han försökte inte sälja det utan tyckte jag skulle komma tillbaka om några veckor och kolla med honom om det funkat. Samma kille har jag hört rekommendera bikarbonat istället för dyrt specialmedel till annan kund. De är definitivt inte bara ute efter försäljning utan att bygga en kundkrets, trots att de är enda akvarieaffären inom en timmes avstånd.
Kan vara värt att säga det till länsstyrelsen. Det är faktiskt inte tillåtet att sälja djur (fisk inkluderat) utan att informera köparna om vad de köper. Det räcker inte med "Fiskar ska skötas ungefär såhär" utan det ska vara artspecifikt. Om de då dessutom tar in fiskar som man har anledning att misstänka att de far illa hos köpare pga bristande information, då är det absolut något som länsstyrelsen bryr sig om.Nej, det skrivs aldrig ut sånt i den affären tyvärr.
Happ. Han som skulle köpa mina dvärgguramis har inte varit online på hela dagen, så det blev ingen flytt idag. Får se om han hör av sig någon annan dag eller vad som händer.Jag satte ut mina dvärgguramis på annons. En man fick syn på dem och var intresserad då han letar nya avelsfiskar och tyckte att mina verkade lovande. Verkar som att de flyttar ikväll Det kommer bli väldigt tomt här hemma snart...
Och så är ytterligare en luminatus smal. Får se hur länge den klarar sig. Just nu känns det onödigt att ha så många akvarium igång när jag har så få invånare och inte ens vet vad jag vill ha i dem...