Akvarietråden V

Mina rödmunstetra.
Sitter och planerar lite för växtinköp inför nästa löning. Min honungsguramihona dog under jullovet. Tänker köpa ett litet gäng nästa månad så att min hane och ynglet, (som jag tror är en hona) får lite sällskap. Idag ska jag snygga till botten lite med befintliga växter.
587c98260927444dbb7d56cf5d6c04b2.gif

Igår fick jag hemleverans av lite fiskar
5 blå makropeder
6 väderålar
Såg att Hjärnarps akvarium hade skrivit att de hade fått in ålarna. Skrev och hörde lite. Hade tur att han skulle upp till Uppsala i helgen, så han kunde ta med sig fiskarna

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: skogaliten
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han...
2
Svar
23
· Visningar
1 181
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar