Du är verkligen duktig på att scapea. Älskar det mörka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har några häxmalar, de är coola de med
Tack så mycket!Wow så snyggt![]()
Tack!!! Jag gillar det mörka mest med. Det ljusa är egentligen bara temporärt och lite snabbt ihoplappat av det jag hade för jag behövde det till yngel. Blev bättre än jag trodde! Ska bli skogs-scape där sen tänkte jag och räkor.Du är verkligen duktig på att scapea. Älskar det mörka
Åh, inte exakt samma art men jag hade ett par jättepiskstjärtar förr. Så himla snälla och lustiga malar. De skuttar fram ibland och viftar med stjärten. Fick massa yngel efter dem också. En art jag mer än gärna har igen!
Nu var det inte mig du frågade, men jag hade satsat på galaxyn. Säger jag med små rasboror hemma...Vilka är roligast att titta på av dina galaxy och chili rasbora? Funderar på nån av de sorterna?
Det är nog ljuset som luras lite men hanen var rätt gul faktiskt. Jag var väldigt stolt över mina yngel!Oj vad fina piskstjärtarna är.är en lite grön? Skickligt att få fram yngel på dem. Läser man på nätet verkar det ju näst intill omöjligt att få yngel att överleva.
Tack! Jo jag är väldigt nöjd med mina tetror. De är vackra. Tycker de förtjänar egentligen vara dubbelt så många i ett stort långt akvarie.
Vilka är roligast att titta på av dina galaxy och chili rasbora? Funderar på nån av de sorterna?
mitt lilla yngel börjar bli stor. Riktig sötnos och vackrare i färgerna än båda sina föräldrar. Det är kul med att få yngel. De mår så bra när de ör födda i vattenvärdena. Visa bifogad fil 161023
Men gud vad GUL!Visa bifogad fil 161024
Bäbisamano städar mossan
De bör funka fint med trådfenor isåfall!@Scandi, hur tror du galaxyn hade fungerat med trådfenor? Trådfenorna är ju små, mesiga och håller främst till i övre delen av akvariet. De två verkar vilja ha precis samma vattenparametrar och jag tänker att det vore lite kul att ha dem i samma akvarium, kanske tillsammans med någon räka? (som man inte försöker odla allt för seriöst, för jag gissar att det kan försvinna en del räklingar...).