Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Någon som har ett bra förslag på vad man kan ha som hus till en hamster (guldhamster, så det bör vara ganska stort iaf) om man inte vill...
Svar
19
· Visningar
2 177
Senast: Nera
·
Övr. Djur ..och tänk ...min sambo erkände igår att hon faktiskt är lite söt :D Doris envisas med att ligga på den trångaste stället hon kan...
2
Svar
25
· Visningar
1 510
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur Min lilla hane älskar att jaga katterna hemma och katterna är livrädda och springer och gömmer sig! Sen rätt som det är har han hittat...
Svar
14
· Visningar
4 804
Senast: R8n
·
A
Övr. Djur Vilka har saltsten till sina kaniner, varför/varför inte?
Svar
18
· Visningar
2 393
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Mina kaniner är väldigt skygga och bor utomhus.. just nu i våra två boxar så dom har rejält att hoppa runt på. Men som sagt är dom...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: arabia
·
Övr. Djur Nu har de äntligen kommit!! :D Snövit och Goman från Frostnatten´s Kaningård. Jättefina är de!! Mycket finare än på bilderna jag sett...
Svar
4
· Visningar
872
Övr. Djur Kan inte alla som har kaniner lägga upp ngn bild???
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: Gilette
·
Övr. Djur Hejsan! Jag har funderat på att skaffa kaniner igen (hade det när jag var mindre;p). Får i så fall bli innekaniner den här gången...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: ny hästägare
·
Övr. Djur hej! Vi har precis fått en kanin på 15 veckor. Vi hade tänk att vi skulle börja hoppa henne i sommar. så nu har vi köpt ett koppel...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Är det någon här på Buke som föder upp slaktkaniner? Hur blir ni bemötta av folk när ni berättar att ni har kaniner för slakt.
Svar
15
· Visningar
4 470
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Måste bara få skryta lite om mitt ursnygga marsvin Zimba! Och även berätta hans historia: Han bodde först hos en familj i...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: Lozzan
·
L
Övr. Djur bra vettiga svar på hur man får död på invasionerna av flygfän tas tacksamt emot
Svar
10
· Visningar
1 198
·
F
Övr. Djur Jag hatade râttor även innan ett âckligt exemplar gnagde hâl pâ elkabeln i Lottas stall och orsakade en tragedi:eek: Men hur gör man...
Svar
12
· Visningar
6 100
Övr. Djur när blir kaniner och marsvin könsmogna?:confused: har nämligen två killar o undrar hur länge man kan ha de i samma bur..:)
Svar
3
· Visningar
885
Senast: linnsan
·
S
Övr. Djur Är det någon som vet varifrån "marsvinsfolks" betäckningar på de olika parasiterna kommer ifrån? Pälsätare=gliricola porcelli Static=...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: havet
·
R
Övr. Djur Doris och Bea Större bild: http://i30.photobucket.com/albums/c312/rattalskare/Rattor/000_0929.jpg Doris...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: R8n
·
F
Övr. Djur :love: Nu tycker jag vi sammalar bilder på kanin bebisar! Det är ju det gulligaste som finns. Jag får lägga in bebis bilder nästa...
Svar
6
· Visningar
3 584
Senast: Hajjen
·
L
Övr. Djur igår tog jag och en vän oss i kragen och åkte ut till klarastrandsleden i stockholm, där bor det typ 200 kaniner , precis vid vägen och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 665
Senast: Hajjen
·
Lantbruksdjur Jaha nu kommer det snart en ny minigrissugga till gården. Söt, kelig och väldigt svart.:love: Hon har antagligen blivit utslängd av...
2
Svar
22
· Visningar
2 094
Senast: Lavinia
·
Övr. Djur Som jag inte kan stava namnet till. Vilket leder till att jag inte kan söka på det :idea: Typ Pfherham, ferham lr likn. De föder upp...
Svar
3
· Visningar
1 065
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka