Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hejsan! Jag har funderat på att skaffa kaniner igen (hade det när jag var mindre;p). Får i så fall bli innekaniner den här gången...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: ny hästägare
·
Övr. Djur hej! Vi har precis fått en kanin på 15 veckor. Vi hade tänk att vi skulle börja hoppa henne i sommar. så nu har vi köpt ett koppel...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Är det någon här på Buke som föder upp slaktkaniner? Hur blir ni bemötta av folk när ni berättar att ni har kaniner för slakt.
Svar
15
· Visningar
4 466
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Måste bara få skryta lite om mitt ursnygga marsvin Zimba! Och även berätta hans historia: Han bodde först hos en familj i...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: Lozzan
·
L
Övr. Djur bra vettiga svar på hur man får död på invasionerna av flygfän tas tacksamt emot
Svar
10
· Visningar
1 198
·
F
Övr. Djur Jag hatade râttor även innan ett âckligt exemplar gnagde hâl pâ elkabeln i Lottas stall och orsakade en tragedi:eek: Men hur gör man...
Svar
12
· Visningar
6 089
Övr. Djur när blir kaniner och marsvin könsmogna?:confused: har nämligen två killar o undrar hur länge man kan ha de i samma bur..:)
Svar
3
· Visningar
883
Senast: linnsan
·
S
Övr. Djur Är det någon som vet varifrån "marsvinsfolks" betäckningar på de olika parasiterna kommer ifrån? Pälsätare=gliricola porcelli Static=...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: havet
·
R
Övr. Djur Doris och Bea Större bild: http://i30.photobucket.com/albums/c312/rattalskare/Rattor/000_0929.jpg Doris...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: R8n
·
F
Övr. Djur :love: Nu tycker jag vi sammalar bilder på kanin bebisar! Det är ju det gulligaste som finns. Jag får lägga in bebis bilder nästa...
Svar
6
· Visningar
3 582
Senast: Hajjen
·
L
Övr. Djur igår tog jag och en vän oss i kragen och åkte ut till klarastrandsleden i stockholm, där bor det typ 200 kaniner , precis vid vägen och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 655
Senast: Hajjen
·
Lantbruksdjur Jaha nu kommer det snart en ny minigrissugga till gården. Söt, kelig och väldigt svart.:love: Hon har antagligen blivit utslängd av...
2
Svar
22
· Visningar
2 088
Senast: Lavinia
·
Övr. Djur Som jag inte kan stava namnet till. Vilket leder till att jag inte kan söka på det :idea: Typ Pfherham, ferham lr likn. De föder upp...
Svar
3
· Visningar
1 065
·
Övr. Djur MÅSTE man ge dem pellets eller räcker det med riktigt bra hö och en mineralbalja? De var ordentligt feta när de fick sällskap av...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: Iris71
·
L
Övr. Djur Mitt marsvin har "mjäll" eller något, jag har försökt kolla om det är något kvalster men jag ser inget som rör sig eller så. Hon är...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Lozzan
·
M
Övr. Djur Ja sambon lyckas med allt, nu har han skrämt mina marsvin halvt till döds så vi får se om dom överlever. Folk här kan ju hålla tummarna...
Svar
18
· Visningar
1 044
Senast: moonlightgarden
·
S
Övr. Djur OBS först vill jag säga att jag inte är emot att Vargen finns!!! En frågeställning... ...med tanke på det här med att någon Varg har...
2
Svar
20
· Visningar
1 499
Senast: Stisse
·
Övr. Djur Nu när jag gick in från stallet så hade vi fått två små duniga ällingar! men det kanske kommer fler!! :) Våra myskankor lade 19 ägg...
Svar
14
· Visningar
4 823
Senast: javill
·
Övr. Djur Funderar på vilket sele jag ska köpa till min tamråtta. Marsvinsele eller hamstersele. Marsvinsele kanske blir för stort och hamstersele...
Svar
8
· Visningar
1 472
Senast: Gilette
·
Övr. Djur Till att börja med, för att undvika missförstånd: Cocco och Mongo är hanar, Elvis och Pikko är honor, alla är lessons sparvpapegojor...
Svar
2
· Visningar
764
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25