Hur göra? *snabba svar tack*

Sv: Hur göra? *snabba svar tack*

Jobba på bara :)
Krull var livrädd för folk när hon kom hit hon med. Vande sig till slut men var fortfarande rädd för att lyftas, men efter en amssa träning går det numera görbra :)

Ja tänk imorgon har jag haft dem i en hel vecka:love:

Jo det är klart att det kommer gå bra i slutändan. De är ju inte vana med mig än och de har ju levt avskilt från människor tidigare förutom vid utfodring/byte av bottenströt. Men Bea är en riktig lite kelgris när hon är i buren:D Doris som var mest framåt i butiken är numera lite skyggare men hon kommer fram och hälsar. Så fort de hör min röst nu så sätter de igång och bråkar och kommer fram till glaset och tittar.:love:

Igår så klättrade de ut och uopp på mina ben och armar:love: Det börjar verkligen gå framåt.

Men en sak undrar jag över. Doris är den som är mest skygg av dem nu. När jag tar upp henne och hon blir rädd. då skiter hon något spenataktigt som luktar h*lvete:crazy:

Igår så klättrade de ut och uopp på mina ben och armar:love: Det börjar verkligen gå framåt.

Men en sak undrar jag över. Doris är den som är mest skygg av dem nu. När jag tar upp henne och hon blir rädd. då skiter hon något spenataktigt som luktar h*lvete:crazy: Vad kan det vara? Klibbig skit?

Men en sak undrar jag över. Doris är den som är mest skygg av dem nu. När jag tar upp henne och hon blir rädd. då skiter hon något spenataktigt som luktar h*lvete:crazy: Vad kan det vara? Klibbig skit?

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 721
Senast: Tualma
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat