Gnist

Trådstartare
Gris4.jpg

Gris3.jpg

Gris2.jpg

Gris1.jpg

Ja så ser dotterns gris ut ;)
Hon fick honom av en kille som vi var och hälsade på bara för att hon var så söt och snäll lilltjejen :banana:
Det är tydligen en korsning mellan en vanlig gris och ett hängbukssvin, så det blir intressant att se vad han blir som vuxen :cool:

Sv: Grisen

Hängbuksvin är gigantiska, är ju inte den mest älskade personen av grisarna här i sverige, men 1ggr om året kom det hängbuksvin, det var en som var lika lång som ett slaktsvin på 50kg, men den här vägde 110kg! Var bara en rund boll, 4 korta korta ben och sen huvudet.

Men grisar är bara för söta :love: se till att köra in honom så kan ni åka gris och vagn :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 100
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: miumiu
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 549
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka