Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur I måndags blev de 6 veckor gamla :love: De växer och frodas precis som de ska. Visserligen känns det fortfarande lite tomt eftersom...
Svar
16
· Visningar
1 142
Senast: Only_Me
·
Lantbruksdjur http://aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67543743_852__,00.html Är man verkligen helt frisk om man gör så här? :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 019
Senast: Bison
·
N
Övr. Djur Jag är sugen på att köpa en landsköldpadda, men har inte lust att ordna med att dom ska gå i dvala o massa knöl.....Jag vet att det går...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: enjes
·
T
Övr. Djur Har fått yngel:bump: :bump: Men hur ser man om det är honor och hanar? Är det att hanarna är mörka nästintill svarta? Då har jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 624
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Djur .... har jag också lyckats knäppa några råttbilder! De är väl inte så himla bra dock (eftersom rått:devil: klättrade så högt upp i...
Svar
13
· Visningar
848
Senast: Noriko
·
P
Övr. Djur Ja, lilla Emma. Min råtta. Hon lever än?! Emma är nu 4 år. Det har varit stunder då jag trott att NU är det dax. För en vecka se´n så...
Svar
13
· Visningar
898
C
Övr. Djur ... har gått utan dig min älskade Pelle Plutt. Mamma kommer alltid att älska sin hjärteskrutt :love: Saknar diig bäbisen :cry...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: charmisen
·
Övr. Djur Min klasskamrat har länge försökt fått sin farbror att inse att han inte kan ta hand om sina kaniner längre. Frugan vägrar hjälpa till...
Svar
5
· Visningar
1 014
H
Övr. Djur Hur ska jag bäst gå tillväga för att göra min innekanin till utekanin? Det gäller bara i sommar. Det är en dvärgvädur som fyller...
Svar
11
· Visningar
12 183
Senast: Sannis
·
A
Övr. Djur Det dåliga vädret forsätter och regnet bara vräker ner. :crazy: Min kanin har dessutom visat sig vara väldigt frusen när vädret är rått...
Svar
9
· Visningar
1 841
Senast: Sannis
·
Övr. Djur Hur är det nu?? Östergök = tröstergök Västergök = bästergök Södergök = dödergök Men Norregöken då??? Vad säger man om den...
Svar
7
· Visningar
6 641
Senast: Iris71
·
S
Övr. Djur Visst är det kul att hoppa med sin kanin! Är det fler här som gör det? Var har ni köpt hinder som ser ut som en rund bro (alltså både...
2
Svar
28
· Visningar
2 073
Senast: Smultronblomma
·
K
Övr. Djur Hej Jag har köpt en kakarikki fågel för ca fyra veckor sedan , då var han 8 veckor gammal . Nu skulle jag vija höra om någon har bra...
Svar
8
· Visningar
3 953
Senast: klarasol
·
Övr. Djur Någon som känner till någon sånt?
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Jenka
·
Övr. Djur Kan en örn eller en räv ta en 2-månader gammal lammunge?? Jag har svårt att tro det! Men en bekant till mig hävdar att de har blivit...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: Gnist
·
B
Övr. Djur dom sover hela dagarna, springer i det :devil: hjulet hela nätterna, och de flesta är inte lika roliga som denna...
2
Svar
24
· Visningar
1 696
Senast: Only_Me
·
M
Övr. Djur Ngn som vet var man kan hitta en bra borste till sina marsvin? Dom är släthåriga, hyfsat korthåriga och med väldigt tjock päls...
Svar
9
· Visningar
782
Senast: Phocahontas
·
Övr. Djur Jahopp, då har råttorna dragit på sig skabb nu igen, så det blir till att ringa till veterinären och fixa ivomec. Där rök min Peace &...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: gul_zebra
·
M
Lantbruksdjur Hur länge kan man spara ägg för senare ruvning? Mina värper just nu ganska dåligt, pga att nästan alla vill ruva. Så jag tänkte få fram...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: SusanneO
·
L
Övr. Djur kan en kanin äta björk? vad för slags grenar ska dom inte äta?:bump: :bump:
Svar
5
· Visningar
1 228
Senast: _Asynja_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur