Vad är det här för snusk?!

Sv: Vad är det här för snusk?!

Det tror jag inte, kryp brukar inte gilla mig :angel:
(Okej så jag hade 14 myggbett fram tills igår, men ändå! :D)

Men prova med att ställa ut några bunkar eller spannar med litre vatten i på gräsmatten lite här och där. Krypen som var hos oss dränkte sig själva där iaf :p

Nejnejnej. Jag må inte tycka om de men de ska inte behöva dö för det :eek:
Eller ja, med undantag för såna man råkar lägga en arm på... Eller nästan krossar i dörren som jag nästan gjorde med en groda igår... :o

Men om det är sånna som lägger ägg i marken så är det nästan bättre att ta dö på dem nu, annars blir det typ miljontals. Och de försvinner INTE

Sandstekel var det. Lägger ägg i sandlådan precis bredvid våran tomt antar jag... :crazy:
Behöver jag nämna att jag är enormt glad att jag flyttar i höst? :angel:

hehe, jag förstår dej precis om du är överlycklig för att du flyttar i höst ;)

Och jag tänker inte skaffa lägenhet bredvid varken sandlåda eller buskar :angel: :D

Haha nej gör inte det, men var beredd med spannarna om de plötsligt står en sandlåda utanför huset ;) :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 381
Senast: Sel
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 972
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka