Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur funderar på att skaffa marsvin som sällskap till min kanin och nu undrar jag om dom kan bo ute året om????:bump: :bump:
Svar
6
· Visningar
1 832
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur min ena kanin fäller fortfarande vinterpälsen, fast det mesta är borta. men hur kommer det sig egentligen att det tar sån lång tid, och...
Svar
3
· Visningar
1 050
D
Övr. Djur Tror med stor sannolikhet att en av mina brudar har det... :cry: Hon har tappat en del päls på sidorna, och har en knöl på insidan av...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: MrsScabtree
·
L
Övr. Djur Jag har varit och tävlat i helgen och nu när jag kom hem upptäckte min syster att mitt marsvin låter konstigt. Hon säger att Vilda inte...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Min kanin har länge haft problem med magen men nu har det gått aldeles för lång. hon har svullnat upp å ör helt "skinnflådd" på benen...
Svar
15
· Visningar
1 207
Senast: Tiggertjejen
·
Svar
6
· Visningar
5 459
Senast: Dravena
·
Övr. Djur är de bara för mycket, de där små... råttorna. :crazy: Jag har precis laddat upp med en skål glass med skivade bananer och strössel på...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Okej nu kanske jag börjar bli tjatig, men jag kommer på nya frågor mest hela tiden :angel: Vad har ni för syn på kombinationen...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Nera
·
G
Övr. Djur Tjoho! Går nu omkring i tankar på en kampfiskhane och någon sorts ödla. Jag har inte haft ödla förut, men har läst in mig mycket och är...
Svar
16
· Visningar
3 030
Senast: Generalen
·
Övr. Djur Nu när jag lärt mig att lägga in bilder på datorn, så måste jag ju visa upp min lilla sötiz! Här är lilla Dunder!
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: Åsa
·
P
Övr. Djur Så har min älskade råtta Emma valt att lämna oss. Skrev ju tidigare om Koriander som var dålig. Hon gick ner i vikt väldigt fort och...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Figaaro
·
M
Övr. Djur Hejsan! Min kaninhona är dräktig och ska få ungar i vilken dag som helst, men hon har lixom slutat att äta å så hon bara ligger i ett...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Jojjo811
·
P
Övr. Djur Ja, damen blev ju kvar själv. Har under eftermiddagen fixat iordning buren åt henne. Så här blev resultatet: Imorgon börjar jakt...
Svar
15
· Visningar
1 094
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Nu har jag tråkigt och vill göra något. Mina stackars hamstrar har också tråkigt och den ena gnager sönder sin bur :crazy: Så jag...
Svar
2
· Visningar
1 647
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Är det nån som har en kanin som hoppar upp i en säng elr soffan?? :smirk: Berätta gärna om era kaniner... och om ni har några bilder...
2
Svar
23
· Visningar
3 356
Senast: Jojjo811
·
D
Övr. Djur Så kan vi väl ha en presentationstråd för marsvin också! Bild, namn, gärna ålder, intressen, favoritmat etc! Jag kan börja...
Svar
15
· Visningar
1 431
Senast: tokfia_z
·
S
Övr. Djur tänkte köpa en kanin i sommar. är det bäst att ha hona eller hane? jag hade en hane innan och han blev skitjobbig. kissade i min säng...
Svar
6
· Visningar
1 333
Senast: stjarnfall
·
Övr. Djur Jag har jättedålig fantasi och min hamster börjar nog tycka att jag är tråkig. Har henne uppe så hon får springa i sängen varje dag...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: wtf
·
Övr. Djur En svart (blå enligt uppfödaren) liten dvärgvädurskille på 4 mån omdöpt till Bamse... maken är helt kär :) så lite frågor för det var...
Svar
5
· Visningar
921
Övr. Djur Någon här som har iller och kan berätta hur det är? Hur de funkar med andra djur (hund+katt)osv.? Jag funderar på att skaffa iller...
Svar
10
· Visningar
3 107
Senast: Fanny Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama