Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Ahh, jag har gått och förälskat mig i fiskar:eek: Ynglen är så söta så när 110l akvariet var fullt med yngel så fick jag skynda till...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 518
Senast: Tiggertjejen
·
L
Övr. Djur Hej, jag har en kanin på 15 veckor och jag tänkte att jag skulle börja lära honom gå i sele. Men det går inte speciellt bra. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 114
Senast: Laaya
·
Övr. Djur Nu har jag suttit en stund och tittat på råttorna som far runt som dårar här i rummet, och det som förbryllar mig är att Disa far efter...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Min Zvinto som ligger och njuter av sommaren. :love: Portättbilder Goman Zvinto - Lika fin som alltid. :) Fia Mimi Kommer...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: _Flickan_93
·
Övr. Djur Nu har sötnosarna redan blivit 6 veckor gamla, och stannar bara i 2 veckor till (förutom min hona och de två som ej är tingade än). Vet...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Only_Me
·
T
Övr. Djur Var gör man av den när man åker på semester och inte har någon som kan passa den?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 346
·
O
Övr. Djur Jag har två rått honor. Dom är ca 2 år nu och sista tiden sover dom mest. :( Jag känner inte igen dom längre och börjar fundera på om...
Svar
14
· Visningar
1 029
Senast: Orzon
·
L
Övr. Djur funderar på att skaffa marsvin som sällskap till min kanin och nu undrar jag om dom kan bo ute året om????:bump: :bump:
Svar
6
· Visningar
1 832
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur min ena kanin fäller fortfarande vinterpälsen, fast det mesta är borta. men hur kommer det sig egentligen att det tar sån lång tid, och...
Svar
3
· Visningar
1 050
D
Övr. Djur Tror med stor sannolikhet att en av mina brudar har det... :cry: Hon har tappat en del päls på sidorna, och har en knöl på insidan av...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: MrsScabtree
·
L
Övr. Djur Jag har varit och tävlat i helgen och nu när jag kom hem upptäckte min syster att mitt marsvin låter konstigt. Hon säger att Vilda inte...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Min kanin har länge haft problem med magen men nu har det gått aldeles för lång. hon har svullnat upp å ör helt "skinnflådd" på benen...
Svar
15
· Visningar
1 208
·
Svar
6
· Visningar
5 475
Senast: Dravena
·
Övr. Djur är de bara för mycket, de där små... råttorna. :crazy: Jag har precis laddat upp med en skål glass med skivade bananer och strössel på...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Okej nu kanske jag börjar bli tjatig, men jag kommer på nya frågor mest hela tiden :angel: Vad har ni för syn på kombinationen...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Nera
·
G
Övr. Djur Tjoho! Går nu omkring i tankar på en kampfiskhane och någon sorts ödla. Jag har inte haft ödla förut, men har läst in mig mycket och är...
Svar
16
· Visningar
3 031
Senast: Generalen
·
Övr. Djur Nu när jag lärt mig att lägga in bilder på datorn, så måste jag ju visa upp min lilla sötiz! Här är lilla Dunder!
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: Åsa
·
P
Övr. Djur Så har min älskade råtta Emma valt att lämna oss. Skrev ju tidigare om Koriander som var dålig. Hon gick ner i vikt väldigt fort och...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Figaaro
·
M
Övr. Djur Hejsan! Min kaninhona är dräktig och ska få ungar i vilken dag som helst, men hon har lixom slutat att äta å så hon bara ligger i ett...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Jojjo811
·
P
Övr. Djur Ja, damen blev ju kvar själv. Har under eftermiddagen fixat iordning buren åt henne. Så här blev resultatet: Imorgon börjar jakt...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix