Sv: kaninen

Jag hoppas verkligen för dom arma djurens skull att du sitter bakom ditt användarnamn och hittar på!

om det finns en 4hgård i närheten brukar man kunna hyra in den där när man ska bort så sköter dom om den

Kan du inte ta med dig kaninen fast det beror ju på hur långt ni ska åka å så... Kan ni inte fråga någon granne annars om de inte kan ta hand om kaninen?

Finns det ingen djuraffär i närheten? Dom brukar kunna ta hand om ens djur, dom flesta i alla fall tror jag:p

Jag vet att det finns en som inte är så långt bort, kanske kan ringa dit men jag vet inte om de passar djur faktiskt

får man fråga varför nu gör påhopp mot den där yossarian (stavning..?) hon/han har väl inte skrivit nåt opassande? snarare den där granny... :crazy:

hoppas du hittar kaninvakt!

Oj, har svarat helt fel!

Yoosarian ber så hemskt mycket om ursäkt, givetvis var det menat till granny!

Tiggertjejen skrev:
Oj, har svarat helt fel!

Yoosarian ber så hemskt mycket om ursäkt, givetvis var det menat till granny!

Äsch! Det blir sådär när moderatorn tagit bort inlägg. Jag tar inte åt mig :D

Hoppas det löser sig!

Tiggertjejen skrev:
Var gör man av den när man åker på semester och inte har någon som kan passa den?

Det skulle man ha tänkt på innan man ens tänkte på att skaffa en kanin, vilket är ett djur, vilket betyder att man blir bunden vid att hålla sig hemma OM man inte kollar upp att man "HAR" någon, som ställer upp på att passa den vid semester bl.a. alltså innan...

ska man tänka på att man inte kan flytta när man köper kanin? Ska man tänka på att man kan leva i bättre förhållanden inom en framtid innan man köper kanin?

Då får man ju gå till en siare!

Tycker du också att man ska bli en siare innan man köper en kanin då?

Vilken ort ska du ta flyget ifrån då? Någon kanske kan ta och möta dig och ta hand om kaninen därifrån?

Liknande trådar

Lantbruksdjur Kan kaniner äta körsbärskvistar?
Svar
2
· Visningar
504
Senast: Krålus
·
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 453
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
563
Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
579
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama