Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har en belgisk jätte :love: har typ alltid velat ha en :D Här kommer lite bilder på "lilla my" .. ( haha, hennes namn passar...
2
Svar
23
· Visningar
1 673
G
Övr. Djur Har nån kor hemma? Jag har skött på sommaren några jätte söta kossor, borstat dem osv. Bilder skulle vara trevliga! :rofl: En härlig...
2
Svar
21
· Visningar
2 984
Senast: AKB
·
S
Övr. Djur Har fotat årets rådjursbarn... Är rätt stora nu, men får fortfarande gillas som ungar... :p (Vi bor i radhus i utkanten av stockholm...
Svar
2
· Visningar
1 805
A
Övr. Djur Nu har ja bilder på mina nya råttor :love: Piggelin och Prickelina
Svar
11
· Visningar
839
Övr. Djur Har fyra marsvinshonor hemma, som jag funderat länge på att försöka hitta ett nytt hem åt. Jag har mkt annat för mig, hästar och hundar...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: R8n
·
Övr. Djur HUR gör man för att vattenflaskor av vanlig modell inte ska läcka? ALLA jag provat gör det, den största modellen vattenflaska är slut...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: nyponros
·
Övr. Djur fångad på film :D Visst är den söt ^^ Det måste alla snigel-hatare också tycka :D http://www.youtube.com/watch?v=SScyIfbWSOk :banana:
Svar
11
· Visningar
2 495
Senast: Paxido
·
Övr. Djur `Den där boken om den lilla grisen som blir berömd och slipper bli uppäten pga att en spindel hjälper till? Precis en sån spindel har...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: KungTulle
·
P
Övr. Djur Är det någon här som kan dela med sig av sina erfarenheter med att kastrera hankaniner? Funderar på att skaffa en hona och en hane men...
Svar
4
· Visningar
1 448
Övr. Djur Jag kan inte hjälpa att jag blir så himla upprörd när föräldrar köper små husdjur och de far illa pga av familjens okunskap. Idag på...
2
Svar
21
· Visningar
1 774
Senast: Jojjo811
·
Övr. Djur Var förbi en zooaffär igår och hittade en jättesöt marsvinflicka i en av burarna. Var desutom min favoritfärg och blev lite sugen på att...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 832
·
C
Övr. Djur Är det någon som kan svara, mellan tummen och pekfingret, vad det kostar att kastrera hanråttor?
Svar
10
· Visningar
2 718
·
Övr. Djur Jag och mamma tog "modet" och räknade marsvinen :devil: vi har just nu 40 vuxna och 5 ungar. Några av de vuxna är redo att skickas till...
2
Svar
36
· Visningar
2 227
Senast: *tove*
·
T
Övr. Djur Kan man ha två fiskar i en skål på kanske 7 liter, utan pump, lampa, doppvärmare och enbart en växt?
2
Svar
20
· Visningar
3 972
Senast: Nera
·
Övr. Djur :cry: Min lilla gerbil Gunnel är död. Mamma till Billy och Bob, burkamrat med Sigbritt. Sigbritt springer omkring och letar efter henne...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Djur Ja, just det, när kan man börja ha sin innekanin utomhus? Hur varmt ska det vara? ska man börja ha den ute dagtid och på nätterna när...
Svar
3
· Visningar
3 476
Senast: Raeman
·
Svar
35
· Visningar
2 384
Senast: Tican
·
Övr. Djur Jag har köpt en kanin idag :) En liten, bourgogne färgad lejonhuvad hona :D Supersöt verkligen... men sen är det namnet jag har...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Hur skulle du reagera? Positivt,äckligt,rädd ja vilken är din reaktion? Tycker du att man ska få ha orm i lägenhet överhuvudtaget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 838
Senast: Silverstol
·
Övr. Djur ja,rubriken säger väl allt? har nyligen fått en undelat av en vän,en hona,hon är väl knappa året gammal..men till min fråga,hur får...
Svar
13
· Visningar
5 536
Senast: Tjalfe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama