Nytt marsvin till de gamla tanterna?

Sv: Nytt marsvin till de gamla tanterna?

Kanske en teddy man ska skaffa sig då...
Behöver nog en dam som är lite tuff av sig som kan stå emot ledarhonan. Hon är mycket sträng i början men lugnar sig efter ett tag.

Min gamla tant är också lite tjurig av sig, men det har gått bra. Lite gnabb har det förstås varit....
Passar på att lägga en bild på min nya tös här!!

Okej. Men jag vet till 99% att den andra honan kommer bli bästa vän med den nya ganska omgående, så henne är jag inte orolig över.

Vilken mysig liten sak! :love:
Hur är teddyn att smeka och hålla? de känns väl lite annorlunda än vanliga släthår?

Sådär! Nu är lilla Namnlös hemma här! Det har gått bra att introducera henne med de andra två, lite käbbel emmelanåt men det kommer det ju vara ett tag. Thelma är inte så glad över att ha en ny som kan tänka sig ta hennes plats men bryr sig ändå inte så mycket som jag hade trott. Hon rider på både lilla namnlös och Pepsi tagvis.

Lilla namnlös är en liten rex tjej på 6 veckor och jag tror hon är lilac/ brun... men jag och färger:smirk:

Lilla namnlös vill nu ha ett namn! Så kom jättegärna med förslag på vad hon ska heta, namnet ska iaf börja på bokstaven L

Bilder kommer så snart jag fått hem ny kabel till kameran!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka