Sv: Hamster!

nej nu har jag kommit på det bästa! Pelle svanslös! han är ju svanslös- är det inte perfa:D

Japp, alla hette samma:D
Såg typ likadana ut också. har bara haft guldhamstrar.

Om jag köper en hamster ngn gång igen ska den heta Mikael Persbrandt :angel:

möjligtvis Tomas di Leva:D

Senast ändrad:

Våran hamster hette Ragge, vilket iaf jag tycker är ett ganska kaxigt namn på ett sådant töntigt djur. V.I.F Ragge.

Döp din hamster till Max Powers!

Haha Pelle Svanslös ^^
Min hamster hette Nicke (ibland Nicke Nyfiken :p) Men Nicke var efter en kille jag var kär i, i 4 år typ eller nåt :D Guud jag såg honom för typ 2 veckor sen, har inte sett honom på flera år. Han var ju mycket snyggare nu än då! :d :D

/Ströga som faktiskt snackar om en kille för en gångs skull ;)

Vad har den för personlighet? Utseende?

Jag döpte en av våra dvärghamstrar till "Homer" eftersom han inte var så särdeles smart (som Homer Simpson). När han fick mat framför sig försvann liksom allt annat. :D Han skulle ha blivit uppäten på 2 röda om han varit ute i det vilda.

En annan dvärgis fick heta "Fjompan" eftersom hon var så harig.

En av våra nuvarande guldisar heter "Fången" eftersom han är svart med ett vitt band. Som en gammaldags fångdräkt alltså.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 180
Senast: Maniac123
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 986
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama