Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha Pelle Svanslös ^^
Min hamster hette Nicke (ibland Nicke Nyfiken ) Men Nicke var efter en kille jag var kär i, i 4 år typ eller nåt Guud jag såg honom för typ 2 veckor sen, har inte sett honom på flera år. Han var ju mycket snyggare nu än då!
/Ströga som faktiskt snackar om en kille för en gångs skull
Jag döpte en av våra dvärghamstrar till "Homer" eftersom han inte var så särdeles smart (som Homer Simpson). När han fick mat framför sig försvann liksom allt annat. Han skulle ha blivit uppäten på 2 röda om han varit ute i det vilda.
En annan dvärgis fick heta "Fjompan" eftersom hon var så harig.
En av våra nuvarande guldisar heter "Fången" eftersom han är svart med ett vitt band. Som en gammaldags fångdräkt alltså.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.