Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har tänkt ha en värmelampa i mitt hönshus i vinter men vet inte hur stark lampa jag ska ha? Huset är ugnefär 4 kvm & 2m högt. Är...
Svar
12
· Visningar
2 525
Senast: mysko
·
Övr. Djur Sitter här och ska köpa kanin. Problemet är bara att jag är mycket kräsen och rädd för att göra fel val... Det jag letar efter är en...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: lizan
·
L
Övr. Djur Hej! Mitt marsvin, en hona, 2.5 år . har fått urinsten, e rätt så säker på det iaf. Hon har haft svårt o kissa. nu, de 2 dagarna som...
Svar
4
· Visningar
2 955
Senast: Paxido
·
Övr. Djur Hade en kanin för två år sedan som var sned med huvudet en kväll. Vi tog in honom och pratade med Strömsholm, de tyckte att vi skulle...
Svar
4
· Visningar
7 551
Senast: gejsa
·
Övr. Djur Någon som ska ställa ut eller tävla i showmanshipen i år?
Svar
2
· Visningar
883
Senast: PrittePuff
·
Lantbruksdjur Är det någon som vet hur mkt värme får alstrar? Funderar på att ha 2-3 får i lill-stallet över vintern som kan hålla det varmt...
Svar
7
· Visningar
1 804
Senast: Gnist
·
D
Övr. Djur Jag undrar om ni vet några bra hemsidor med information om hur fågeluppfödning går till, regler, problem som kan uppstå, vad man ska...
Svar
2
· Visningar
2 952
Senast: Dundret
·
Övr. Djur Det är en kanin och marsvins utsällning här den 22 oktober och jag vill ju ställa ut min nya rexadm i petclass förstås;) Men vilka...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: R8n
·
Övr. Djur Om en fisk får större delen av sin stjärtfena avbiten/skadad kan den växa ut igen då? /Diabetikern som lider med sin ena fisk.
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: bubbel
·
Övr. Djur Usch, idag hittade jag mamma råtta död i buren. Kvar var pappa och 6 st 3 v råttbebisar.. :( Två av de små var så kalla och svaga att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 183
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Jag har ett 250literskar hemma, med bla guppies i, de ynglade av sig här nu i går och nu är det lite funderingar från mitt håll...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: nevin
·
Övr. Djur Min äldsta dotter visar tecken på allergi (hon har varit snorig och nysig under en tid. När jag stängde dörrarna till rummet där...
Svar
6
· Visningar
2 373
Senast: Ramona
·
Övr. Djur OBS! ingen annons! Någon som har tips på hur man får bort missfärgningarna i marsvinsburen? Har en bur som jag tänkt slänga ut en...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: R8n
·
Övr. Djur hej, jag har en svart dvärgvädurshona som är ca ett år. jag undrar när man kan ....ja vad heter det på kaniner.... betäcka henne? kan...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur När den nya alliansen tar bort djurskyddsmyndigheten? Det är väl ganska självklart nu att den kommer tas bort, flyttas samman med...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Gnist
·
Svar
0
· Visningar
161
Senast: selda
·
Övr. Djur Att djuraffärsråttor är sämre är inte en myt trots allt.. Av mina fem råttor kommer två av de från djuraffär. Och de två har canser båda...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Någon som vill prata illrar? Så otroligt söta djur som ligger mig mkt varmt om hjärtat, men lite väl busiga för att vara barn-djur. Så...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Senast: lizan
·
Övr. Djur Alltså...nu kommer en ganska konstig fråga, men kan man trimma ner långhåriga marsvin om man mest tycker pälsen är i vägen?:p Eller...
Svar
11
· Visningar
1 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka