Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur Jag undrar om ni vet några bra hemsidor med information om hur fågeluppfödning går till, regler, problem som kan uppstå, vad man ska...
Svar
2
· Visningar
2 950
Senast: Dundret
·
Övr. Djur Det är en kanin och marsvins utsällning här den 22 oktober och jag vill ju ställa ut min nya rexadm i petclass förstås;) Men vilka...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: R8n
·
Övr. Djur Om en fisk får större delen av sin stjärtfena avbiten/skadad kan den växa ut igen då? /Diabetikern som lider med sin ena fisk.
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: bubbel
·
Övr. Djur Usch, idag hittade jag mamma råtta död i buren. Kvar var pappa och 6 st 3 v råttbebisar.. :( Två av de små var så kalla och svaga att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 178
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Jag har ett 250literskar hemma, med bla guppies i, de ynglade av sig här nu i går och nu är det lite funderingar från mitt håll...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: nevin
·
Övr. Djur Min äldsta dotter visar tecken på allergi (hon har varit snorig och nysig under en tid. När jag stängde dörrarna till rummet där...
Svar
6
· Visningar
2 372
Senast: Ramona
·
Övr. Djur OBS! ingen annons! Någon som har tips på hur man får bort missfärgningarna i marsvinsburen? Har en bur som jag tänkt slänga ut en...
Svar
10
· Visningar
1 232
Senast: R8n
·
Övr. Djur hej, jag har en svart dvärgvädurshona som är ca ett år. jag undrar när man kan ....ja vad heter det på kaniner.... betäcka henne? kan...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur När den nya alliansen tar bort djurskyddsmyndigheten? Det är väl ganska självklart nu att den kommer tas bort, flyttas samman med...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Gnist
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: selda
·
Övr. Djur Att djuraffärsråttor är sämre är inte en myt trots allt.. Av mina fem råttor kommer två av de från djuraffär. Och de två har canser båda...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Någon som vill prata illrar? Så otroligt söta djur som ligger mig mkt varmt om hjärtat, men lite väl busiga för att vara barn-djur. Så...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Senast: lizan
·
Övr. Djur Alltså...nu kommer en ganska konstig fråga, men kan man trimma ner långhåriga marsvin om man mest tycker pälsen är i vägen?:p Eller...
Svar
11
· Visningar
1 113
Övr. Djur Har varit ut och knäppt lite nytt på råttorna :D Krull, som inte alls ville vara med: Gunde, som inte heller ville vara med...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har alla mina kaniner fått någon form av ohyra... :( det ser ut som smååå små prickar som rör på sig. är det någon som vet om...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Sannis
·
T
Övr. Djur Har nyss skaffat en kanin (fick hem honom vid 18-tiden igårkväll faktiskt). En dvärgvädur (hane) som är ungefär 9 veckor. Nu undrar jag...
Svar
8
· Visningar
6 195
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Mitt kära lilla marsvin Bara dog!:cry: hittades död imorse,och han Är fortfarande mjuk!:eek: :crazy: Så Plötsligt! Du hann...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Constance
·
Övr. Djur Min karl har ett gammalt akvarium som han vill starta upp igen. Men han är intresserad av saltvattenakvarium. Det känns som om ett...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Haukur
·
Övr. Djur I dag avled vår älskade Rickard! Han blev 10 år gammal. Vilket är länge med tanke på att han hade en kotskada. Så nu i kväll har vi...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Hazel
·
M
Övr. Djur Hej hej!! Tänkte att ni kanske vill lägga ut bilder på era ormar. Kán vara kul att se. Har själv en kp hona men tyvärr ingen bild :(...
Svar
3
· Visningar
3 895
Senast: Dark_Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama