Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den här sidan är förövrigt jättebra, har mycket information om illrar. Har lärt mig det mesta jag vet om illrar där. (Har ju som sagt ingen, men funderar ju på att skaffa så då kan det vara bra att vara påläst )
Ja de är verkligen helt fantastiskt skiojiga djur!
Som du säkert såg på bilderna på den sidan ovan i tidigare inlägg, så syns nog det..
Jag hade gärna haft en eller till och med 2 illrar,. men de kan vara lite väl skojfriska när man har spädbarn...
Men de blir ju stora nån ggn.. :-)
tyvärr så var inte sambon helt med på idén. han tyckte att visst kunde vi väl om jag så gärna ville, men det märktes tydligt att han inte alls fastnade för djuret. kanske i framtiden!
Hästmänniskan Om jag skulle köpa en häst så skulle det nog vara en med kapacitet att gå svår dressyr men inte material för att gå internationellt. Jag...
Hästmänniskan Ett par frågor bara, från en som inte har någon erfarenhet av import eller den typen av häst. Vilken dokumentation kan man få på hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.