Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur Vi har ett marsvin som heter Wiggo han är ca 5 år. Jag tycker att han verka lite skum. Han sitter på ett och samma ställe mest hela...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Kellygirl
·
T
Övr. Djur Hej på er! Våran lille Stampe (dvärgvädur ca 6-7 år) har haft lite otur det senaste...För ca 1 1/2 månader sedan var han förkyld och...
Svar
2
· Visningar
1 253
Övr. Djur Ja, en del av er vet ju vad som drabbade henne. I torsdags så var hon lite konstig, satt bara och åt mindre. På fredagen var hon bättre...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: R8n
·
Övr. Djur Har haft råttor i ganska många år. Eftersom råttor inte blir så gamla har jag haft ett gäng. Men en av dem jag har nu är otroligt smart...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: wtf
·
Övr. Djur ja till marsvinen då. försökt söka både här o på nätet men tycker det är svårt att hitta svart på vitt. :p jag har hittills gett...
Svar
18
· Visningar
7 035
Senast: skäcken
·
Övr. Djur Jahopp, nu har lilla Pepsi (4 ½ år) fått diarée och jag vet inte riktigt varför. Har delat av buren så hon får bo lite för sig själv... 2
Svar
23
· Visningar
4 617
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Djur Hej allihopa :) Nu är det så att jag har fått min otroligt söta lilla marsvinstjej nu, köpte henne i onsdags och nästa vecka kommer...
Svar
2
· Visningar
1 750
Senast: _Sascha_
·
G
Övr. Djur Eftersom jag är lite av en newbie på akvariefronten och just nu sitter helt utan möjliga svar på min fråga, vänder jag mig till mina... 2
Svar
21
· Visningar
2 798
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Tänkte åka till vet med Bea för att kolla upp hennes rossel. Nu har Doris fått något på halsen, jag misstänker ringorm. Det är en ganska...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: R8n
·
M
Övr. Djur Hejsan! Jag har en aggressiv kaninhona på 5½ år som jättegärna skulle vilja komma till ett ställe där hon kan få vara ute hela dagarna...
Svar
5
· Visningar
855
Övr. Djur Det måste vara extremt gott om rådjur i år för jag sitter nu här och beskådar fem stycken på framsidan av huset och två nere vid...
Svar
2
· Visningar
744
Övr. Djur Enligt uppgift måste man om man ska sälja mer än 5 djur per år gå en kurs på 2 dgr. För uppfödare alltså. Stämmer det?
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Jenka
·
D
Övr. Djur Upptäckte jag hos mina kaniner:eek: De lever utomhus året runt och nu på vintern är det svårt att göra rent eftersom ströet fryser som... 2
Svar
23
· Visningar
8 763
Senast: Dundret
·
L
Övr. Djur Hej, jag har just flyttat hit från utlandet. Jag hade med mig mina tre kaniner, som trivs utmärkt i Sverige!!! Nu ska jag åka hem...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: lizan
·
Övr. Djur Vill ha den där papegojan :love: http://www.snabbstart.com/film/f5b772878c Undrar om det går att lära talgoxarna nåt sånt där när...
Svar
6
· Visningar
1 405
Senast: Sinsiew
·
D
Övr. Djur Nu är det såhär att jag har en nymfparakit hona på ca 1 år. Hon bor tillsammans med min 3 åriga hane och de parar sig friskt. Så var det...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Imorgon hämtar jag mina marsvin! :bump: Då kan ni räkna med massvis med bilder! :D Idag var jag iväg o köpte bur + tillbehör... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 449
Senast: lizan
·
Övr. Djur Jag har ju blivit av med en get och det känns absolut inte rätt att Wilma ska vara själv. Så min fråga är går det att vänja främmande...
Svar
1
· Visningar
696
D
Övr. Djur :angel: om jag skriver ett djur så ska nästa skriva ett djur som slutar på mitt djurs bokstav, fattar ni..:love: 11 12 13
Svar
240
· Visningar
16 892
Senast: roadkilled
·
O
Övr. Djur :love: Idag fick jag en kanin som ska bo i en spilta i stallet. Ljuvligt söt och trevlig angorakorsning på ca 6 månader. Men....hon...
Svar
5
· Visningar
866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Inkar
  • Shettistråden del II
Tillbaka