Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Enligt uppgift måste man om man ska sälja mer än 5 djur per år gå en kurs på 2 dgr. För uppfödare alltså. Stämmer det?
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Jenka
·
D
Övr. Djur Upptäckte jag hos mina kaniner:eek: De lever utomhus året runt och nu på vintern är det svårt att göra rent eftersom ströet fryser som...
2
Svar
23
· Visningar
8 735
Senast: Dundret
·
L
Övr. Djur Hej, jag har just flyttat hit från utlandet. Jag hade med mig mina tre kaniner, som trivs utmärkt i Sverige!!! Nu ska jag åka hem...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: lizan
·
Övr. Djur Vill ha den där papegojan :love: http://www.snabbstart.com/film/f5b772878c Undrar om det går att lära talgoxarna nåt sånt där när...
Svar
6
· Visningar
1 401
Senast: Sinsiew
·
D
Övr. Djur Nu är det såhär att jag har en nymfparakit hona på ca 1 år. Hon bor tillsammans med min 3 åriga hane och de parar sig friskt. Så var det...
Svar
3
· Visningar
1 514
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Imorgon hämtar jag mina marsvin! :bump: Då kan ni räkna med massvis med bilder! :D Idag var jag iväg o köpte bur + tillbehör...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 430
·
Övr. Djur Jag har ju blivit av med en get och det känns absolut inte rätt att Wilma ska vara själv. Så min fråga är går det att vänja främmande...
Svar
1
· Visningar
693
D
Övr. Djur :angel: om jag skriver ett djur så ska nästa skriva ett djur som slutar på mitt djurs bokstav, fattar ni..:love:
11 12 13
Svar
240
· Visningar
16 764
Senast: roadkilled
·
O
Övr. Djur :love: Idag fick jag en kanin som ska bo i en spilta i stallet. Ljuvligt söt och trevlig angorakorsning på ca 6 månader. Men....hon...
Svar
5
· Visningar
860
Övr. Djur Idag har vi fått avliva gammelgeten Doris :( Det känns i hjärtat och jag blir ju lika ledsen varje gång ett djur blir sjukt och dåligt...
Svar
4
· Visningar
727
Övr. Djur Jag undrar vilka burar som är bäst anpassade för dvärghamstrar? Det finns en hel uppsjö av burar och många med rör och "skräp" överallt...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Jag har tre stycken vildingar som inte är så tama. Kan bero på att jag inte har hållt på med dom så mycket, men nu tycker jag att det är...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Ja jag vet att man inte ska köpa zooråttor men dessa var så bedårande att jag inte kunde låta bli :D Nu ska jag ju bara finna...
2
Svar
33
· Visningar
2 057
Senast: Zenith
·
O
Övr. Djur igår jorde jag rent åt mina marsvin. jag klippte klorna på de alla fyra och sedan så kelade jag en lång stund med dem alla. Men...
Svar
8
· Visningar
1 889
Senast: Lonka
·
Övr. Djur Han är helt underbar! Av rasen Teddy Dvärgvädur. Extremt charmig och söt!! Extremt Social! Vill vara med hela tiden, och sitter gärna...
Svar
13
· Visningar
1 754
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Har aldrig haft en men funderar på att skaffa, dock har jag hittat en massa info men inget om hur gamla de faktiskt blir- nån som vet...
Svar
4
· Visningar
7 697
Senast: Lenis
·
Övr. Djur Jag vill skaffa mig ett djur, hade helst haft ett djur utav varje, men man får ju anpassa sig lite efter sambo o plånbok tex. :p...
2 3
Svar
50
· Visningar
15 456
·
J
Övr. Djur Hej! Ja har en kanin som jag fick när jag var 6år och då va han 7år nu e ja 13år och då borde han alltså vara 14 år nu. Men i olika...
Svar
12
· Visningar
4 217
Senast: Johanna__
·
Övr. Djur Vad äter era små gullisar då? Mina fyra hanar äter: *Solrosfrön *Ärtor *Majs *Hårdbröd av alla slag *Bönor *Pasta, makaroner allt...
2
Svar
24
· Visningar
3 261
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Som vissa kanske vet håller jag på en del med ormar. Och fastän många tycker dom är läskiga (kanske till och med äckliga) så har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 293
Senast: mizz_perfect
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar