Marsvin med diarée

Sv: Marsvin med diarée

Ja, det är blött i ena hörnet i hennes "akutbur"

MagicMadonna Okej, tack. Får se om jag kanske kan ta mig dit imorgon om vi inte hittar veterinär ikväll. :crazy:

BeastieBabe Tack, det behöver hon verkligen. Vi letar veterinär nu, hon bara ligger och verkar ha ont i magen. Även fast vi kommer in för bara avlivning (i värsta fall) så ska det bli skönt att slippa se henne lida såhär :(

Tänk på oss ikväll!

:cry:

Ge henne ca 9-12 ml "pellets-gröt" 3 gånger om dagen, om hon inte gillar det kan du blanda i lite barnmat (morot eller banan).

Om hennes mage är hård och stor så ge henne genast MiniFOM gasdroppar för spädbarn, ungefär 3 droppar två gånger om dagen.

Och så länge hon bajsar så kan det inte vara förstoppning.

Tack för ditt svar.

Men Pepsi dig imorse klockan 1 ungefär.

R.I.P Pepsi

:cry: va tråkigt, himlen har kallat tillbaka ännu en ängel..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 626
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: Rosett
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 781
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 978
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar