Imorn kommer mina pluttar!

Sv: Imorn kommer mina pluttar!

haha okej.. jag var egentligen inte orolig... det känns bara så äckligt när dom gör det när dom sitter i knät... o kommer o nosar på en sen... :D

Fast det är en annan sorts bajs än de vanliga svarta plupparna. Om det nu skulle hjälpa...

vad menar du nu? att dom bajsar olika bajsar? eller olika bajs jämfört med andra djur? eller va? :D

De bajsar två sorters bajsar. Och bajsar ävan annorlunda bajsar än andra djur. :D
Har du inte kollat på Gissa bajset med Söt-Ola?

usch nej, jag tål inte honom! :eek:

att dom bajsar annorlunda från andra djur förstår jag ju, men att dom bajsade olika bajs hade jag ingen aning om!!! vad är det för skillnad då?

jag har inte sett något skillnad på bajset här, men har ju å andra sidan inte tittat sådär supernoga heller! ;)

Äter han det inte direkt från rumpan? Det brukar de göra. Det är ljusare sägs det. Jag vet inte, har aldrig sett det.

Ola är ju bara :love: Och Myror i brallan är ju så här kul :banana: :banana: :banana:

jo, direkt från rumpan oftast, men en gång så satt han på handduken i knät, o så såg jag att han bajsat.. sen var bajsen plötsligt borta och han satt nöjt o tuggade.. :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka