Fraggel_Tess

Trådstartare
Det måste vara extremt gott om rådjur i år för jag sitter nu här och beskådar fem stycken på framsidan av huset och två nere vid stallet. Eller kan det vara mina från i vintras som vi matade som söker sig hit nu när det kommit lite snö?

Sv: Rådjur

Vi har fyra st som går här hemmavid också... Tre av dom håller ihop och den fjärde får inte riktigt vara med, h*n får hålla sig på avstånd :crazy: och jag tycker så synd om den.

Men visst är de vackra att titta på :love:

Sv: Rådjur

Jättevackra är dom...Kul att se dom. De var här igårkväll och gick förbi garaget där vi har ljussensor *S*

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Bison
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 488
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 326
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka