Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Chillorna själva luktar väldigt sällan. Däremot får man ju se till att städa buren med jämna mellanrum och ta bort eventuellt kiss från hyllorna. Precis som med alla andra djur.
det där känner jag igen.. Vill också ha så mkt djur att det skulle bli en hel 4H-gård. Myskankor och/eller löpänder, kaniner, hund. katt, hästar, ödla/ödlor kanske ett marsvin och ett par får...
Jag tycker att du ska ha en nymfparakit eller en undulat, jag har två stycken undulater och dem luktar ingenting. Min mamma hade en nymfparakit när hon var mindre och det luktade ingenting heller.
Undulater kan man ju få att prata och blir handtama(kan man med nymfparakiter med).
Mina är mycket lätt skötta o.s.v.
hejsan! jag skulle rekomendera 2 marsvin. om du sköter buren ´noga så luktar dom inte. marsvinen är väligt sällskapliga av sig och gillar att bli om händ tagen. men marsvin är ju som kaniner man måste vänja dom vid en när dom är små. marsvinen bli dubbelt så tama som kaninerna.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.