Sv: Djur som inte luktar?
är höet friskt och grönt så why not?
Haha du det är jag med! i början så höll jag på att dö å undrade vad fan jag gett mig in på
började med att blötlägga höet och det funkade kanon!
sen tröttnade jag och slutade med att blötlägga men det funkar nu utan att jag känner av det..(och jag är RIKTIGt allergisk!) men det är som sagt ändå såpass små mängder att man till slut lär sig att leva med det,jag känner inte av höet alls längre vilket är väldigt skönt måste jag säga.
tja varför inte?hö kanske man kan köpa från någon hästmänniska funderar jag på? vi brukade köpa en bal i taget till kaninerna från ett stall.. så det kanske går att ordna?
är höet friskt och grönt så why not?
fast här kommer ju problemet in.. jag är höallergiker... fast i såna små mängder borde det inte vara någon fara tycker jag... hur mycket hö går åt per dag ungefär?
Haha du det är jag med! i början så höll jag på att dö å undrade vad fan jag gett mig in på
började med att blötlägga höet och det funkade kanon!
sen tröttnade jag och slutade med att blötlägga men det funkar nu utan att jag känner av det..(och jag är RIKTIGt allergisk!) men det är som sagt ändå såpass små mängder att man till slut lär sig att leva med det,jag känner inte av höet alls längre vilket är väldigt skönt måste jag säga.