Nya råttbebbar! ^^

Sv: Nya råttbebbar! ^^

Riktigt urgulliga :love:

Synd att jag redan har fyra hanar, vill ha två honor men jag hinner knappt med dessa fyra.

dom två sista bilderna på sicka var ju bara underbara! :love:

vad har du för kamera som lyckas ta så bra såpass nära? försökte ju få lite bilder på marsvinen igår... gick sådär.. :p

Zebran! Nu blir jag nästan lite sur på dig! :mad: Hur vågar du bara visa mig bilder på såna här sötnosar? :love: Jag har varken tid eller plats för ett gäng råttor till ju! *akut bebissjuk*

;)

(Fina bilder som vanligt btw!)

Sony Cybershot DSC P73 har jag, den suger :D Man får typ knäppa X antal hundra för någon enstaka som inte är helt suddig... *vägra skylla på mina kassa fotokunskaper* :angel:

Och tro mig, tycker du att det var bra bilder så kan jag ju nämna att jag har knäppt en jäääävla massa :angel: Typ knäpper slut på minneskortet (runt 40 bilder), tar bort alla som ser dåliga ut redan i kameran (majoriteten), knäpper slut igen, tar bort, knäpper slut... Tills kameran är full, man lägger in bilderna i datorn och ser att bara någon enstaka bild är bra :angel: :rofl:

aiquen: Allt för att jävlas vettu! :angel: Danke! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 185
Senast: Maniac123
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 986
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 855
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 623
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud