Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Lantbruksdjur I framtiden ska vi ha några av varje. Jag har kollat runt lite vad man ska ha. Vi vill gärna ha lättskötta raser som tål att gå ute...
2
Svar
36
· Visningar
3 802
Senast: AKB
·
I
Övr. Djur Gissa rasen på min blandras kanin. Vem är bäst på kaniner ? :angel: :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 872
Övr. Djur De senaste veckorna har jag varit med min kanin till veterinären tre gånger och har haft två olika veterinärer. De första två gångerna...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Agapi
·
Lantbruksdjur Alltså, hur kan det egentligen vara tillåtet att kastrera smågrisar (t.o.m. en vecka gamla) utan bedövning? Förklaringen jag fick när...
2
Svar
29
· Visningar
2 878
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Djur vad skall jag göra?? jag köpte tamråttor i onsdags och jag har blivit jätte allergisk mot dem. jag får svår astma, exem i hela ansiktet...
2
Svar
35
· Visningar
4 653
Senast: Camilla89
·
S
Övr. Djur Hittade ett par "Gamla" Fotografier på Min Kanin Tingeling idag :angel: Tänkte att ni kunde ju få se dem :idea: :D Tingeling är en...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: soffeloffan
·
T
Övr. Djur Hej! Jag har en honkanin på ca 2 år, när kaninen urinera så bildas ett mjölaktigtlager där hon har pissat. Kaninen är inte gravid då...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur I somras tog jag in en liten vildkanin som katten försökte äta upp/leka lite med. Problemet är att hon inte går att få tam. Det går...
2
Svar
21
· Visningar
4 458
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Dessa två underbara kaniner fick jag hem idag, och de är verkligen underbara!!! :) Båda på sitt sätt! Och jag som sagt att jag aldrig...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Constance
·
W
Övr. Djur Hejsan. Vi har tre kaniner, två fyraåriga honor och en 1 och ett halvt år kastrerad hane. Nu ska vi ta över våra kompisars kanin...
Svar
5
· Visningar
1 744
Senast: Wilmakanin
·
Lantbruksdjur Mina får har fram till nu gått i hagen tillsammans med hästarna och då fått vräka i sig fritt av hästarnas exklusiva hö. Nu har...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: ameo
·
Övr. Djur Fick hem mina nyckelhålsciklider förra måndagen och idag lade de ägg...... För himla kul! Hoppas de klarar att sköta dem med!
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Gabbi
·
M
Lantbruksdjur Någon människa som har en aning om hur man räknar ut en foderstat till får??
Svar
13
· Visningar
9 953
Senast: Trissa
·
R
Övr. Djur Nån som kan berätta lite om dom? Hur ska dom bo, skötsel och så? Alltså vad som ska finnas i buren, hur stor ska den vara... Stämmer det...
Svar
17
· Visningar
4 850
Senast: LakritsFelicia
·
Övr. Djur Jahopp... så var man då ägare till 6 marsvin:banana: Det blev de två hanarna från zoot, väldigt vackra! Dock ett "problem" de har...
Svar
12
· Visningar
1 096
Senast: Petra_S
·
Lantbruksdjur Förra året så blev han jättedålig på lugnande/sövmedlet, så i år försökte vi bremsa med grisbrems. Vilket tortyrredskap........ Jag...
Svar
9
· Visningar
4 056
Övr. Djur Är det normalt att marsvinet hoppar som en gummiboll och sedan helt plötsligt slänger sig på sida som en kanin? Eller är det någon...
Svar
5
· Visningar
1 938
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Nu är hon borta, usch kan bara inte sluta gråta- Hur ska jag klara mej utan dej min lilla skrutta? Saknaden är stor och gör ont....
Svar
12
· Visningar
1 204
Senast: Nera
·
Övr. Djur Är det vanligt med hel svarta släthåriga Marsvin? Jag köpte ett för ett tag sen... Jag har aldrig sett ett hel svart förut. Nån mer...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: _Yggdrasil_
·
9
Övr. Djur Min kanin blir lös i magen utav saltstenen:crazy: det blir bra om jag inte har saltstenen i buren..:( vad kan man göra hon måste...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: 90natta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bolån, hur ska man tänka?
  • Ratsit
  • 🎄Jul 2024🎄

Hund, Katt, Andra Djur