Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Här var ännu en galen sida, den ena värre än den andra. Sida med tips på vad man kan göra om man får tråkigt, frågan är väl bara HUR...
Svar
5
· Visningar
1 938
Övr. Djur Min kanin har nog precis börjat bli könsmogen. När han skuttade omkring på golvet igår såg jag att det hängde något mörkt nere nedanför...
Svar
17
· Visningar
1 284
F
Övr. Djur Hej. Jag har en kanin som just har blivit 3 år. Hon är min första så jag är lite osäker på om hon har tråkigt på dagarna... På vintern...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur pojkvännen har fått ansvaret för en kollegas guldfiskar i ca 2 veckor. och det är ingen idé att ni skäller på varken mig eller min...
Svar
19
· Visningar
1 255
Senast: The Great White Shark
·
Övr. Djur Hur ofta ska man byta vatten i akvariet, det är 50 l o har 5 guppies? Det har bildats något konstigt på växten, som ett finmaskigt nät... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 922
Senast: The Great White Shark
·
Z
Övr. Djur Jag har tänkt skaffa gebriler och vill nu veta allt! Jaghar kollar runt på lite sidor, men vill ha era erfarenheter också! Vilken sorts...
Svar
8
· Visningar
1 526
Senast: Westmale
·
Övr. Djur 1. Hur länge är getter dräktiga? 2. Får de killingar nån särskild period eller kan de få när som helst på året? Är lite nyfiken, har...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Coop
·
M
Övr. Djur hej :eek: jag har en illerhane på 6 mån han bits berättahur jag kan av tämja honom:eek:
Svar
1
· Visningar
697
Senast: moo_noi
·
Övr. Djur Mitt marsvin ska ha bebisar. Behöver man vara orolig för förlossningen eller brukar dom klara det bra själva?
Svar
10
· Visningar
2 225
Övr. Djur Min kära vän (*gotlandsrusset* här på buke) har precis lärt mig att ladda upp bilder, så då tänkte jag att jag absolut måste lägga ut...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: *tove*
·
Övr. Djur den är 50 cm som smalast och 70 cm som bredast och 175 cm lång =) Min bur, ( inte den vackraste skapelsen men marsvinen trivs!)...
Svar
17
· Visningar
1 544
Senast: paradiset
·
D
Lantbruksdjur I framtiden ska vi ha några av varje. Jag har kollat runt lite vad man ska ha. Vi vill gärna ha lättskötta raser som tål att gå ute... 2
Svar
36
· Visningar
3 825
Senast: AKB
·
I
Övr. Djur Gissa rasen på min blandras kanin. Vem är bäst på kaniner ? :angel: :) 2 3
Svar
58
· Visningar
2 884
Övr. Djur De senaste veckorna har jag varit med min kanin till veterinären tre gånger och har haft två olika veterinärer. De första två gångerna...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Agapi
·
Lantbruksdjur Alltså, hur kan det egentligen vara tillåtet att kastrera smågrisar (t.o.m. en vecka gamla) utan bedövning? Förklaringen jag fick när... 2
Svar
29
· Visningar
2 886
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Djur vad skall jag göra?? jag köpte tamråttor i onsdags och jag har blivit jätte allergisk mot dem. jag får svår astma, exem i hela ansiktet... 2
Svar
35
· Visningar
4 671
Senast: Camilla89
·
S
Övr. Djur Hittade ett par "Gamla" Fotografier på Min Kanin Tingeling idag :angel: Tänkte att ni kunde ju få se dem :idea: :D Tingeling är en...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: soffeloffan
·
T
Övr. Djur Hej! Jag har en honkanin på ca 2 år, när kaninen urinera så bildas ett mjölaktigtlager där hon har pissat. Kaninen är inte gravid då...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur I somras tog jag in en liten vildkanin som katten försökte äta upp/leka lite med. Problemet är att hon inte går att få tam. Det går... 2
Svar
21
· Visningar
4 473
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Dessa två underbara kaniner fick jag hem idag, och de är verkligen underbara!!! :) Båda på sitt sätt! Och jag som sagt att jag aldrig...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Constance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka