Gissa rasen ? :P

Sv: Gissa rasen ? :P

Haha :rofl:
Nu ska jag säga: Hon Är Hermelin/Vädur bara ;) Vet inte vad för vädur.. men vädur :idea:

Samma kanin:
lsko.jpg

Nej, mamman ser inte ut som en dvärgvädur. ska se om jag ittar nån bild på henne...

Ja, men nu ser du af att mamman inte är dvärvädur ;)

slkttrd1.JPG

det kan hon väl vara ändå? vad är det som inte gör henne till det?
(förutom öronen, men det finns dom vädurar som inte fäller ner öronen, och det lär ju inte vara öronen du menar eftersom du säger att hon är vädur = nedåthängade öron)

110% att hon inte är dvärgvädur, hon är mkt större och jag har själv haft dvärvädur och hon har absolut ingen likhet.

vad skulle hon vara enligt dig då?
en fransk? ^^ dom är ju typ som större dvärgvädurar och väger typ 6 kilo ..

hon kan inte vara någon blandras då? med tanke på öronen och så.

Nån vädurs korsning iaf xD Eller nå, men hon är iaf inte renrasig dvärgvädur :smirk:
Hon påminner också om en gotlandskanin kanske korsning med vädur ? äsh, jag vet inte xD

Senast ändrad av en moderator:

Hon är iaf ingen:

bigrabbit-792771.jpg

Fast tänk vad mysig å ha en sån å gosa med ist för en liten sprallig plutt. Känner en som har en sån, dom har ett mjukt hund sele till den :) :angel: :rofl:

Förresten: Här är min kanins hel syskon. Också min kanin.

4_orig_SE.jpg

Har du ?? åååh, vill också ha!!
Ja, mena det, tog bara bilden för att kaninen var så big.. :devil:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 071
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 194
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar