Gissa rasen ? :P

Sv: Gissa rasen ? :P

sööt:love:

vet inte en korsning??
dvärgvädur/ hemelin???

Tack.

Som sagt så är det ingen ras ni redan sagt FÖRUTOM hermelin. den andra rasen har ni inte ens nämnt :banana:

hermelin/chinchilla (rasen alltså..)?
hermelin/wiener?

Feeeeeel :devil:

Vädur är det iaf, men ett ord före vädur :devil:

Eller fransk vädur? För ngn mer vädurs ras än meissner wädur, dvärg vädur, lilla tysk vädur och dvärgvädur finns inte. Syrrans kompis påstod henes var kanadensisk vädur-det existerar inte:rofl:

borde ju inte en vädur när den har uppstående öron.:P
Gissar på Gottland/Dvärgkanin:D

Senast ändrad av en moderator:

Jo men hade det vart engelsk vädur i de så hade den garanterat fått hängöron likaså med fransk i den faktiskt. Nej nu har vi nämnt alla vädurs raser så nu får du avslöja det för annars har du fått fel info med ett vädurs namn som inte existerar:devil:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 071
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 194
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar