Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Växer dom mer eller mindre när dom blir kastrerade? Är det skillnad på att kastrera dom tidigt resp. sent? Hade planerat att kastrera...
Svar
5
· Visningar
2 517
Senast: Luff
·
F
Övr. Djur Det fanns på gnägg , ungdom och säkert i många andra forum så varför inte här..? Släng in lite roliga / fúla bilder på era djur så...
2
Svar
30
· Visningar
2 538
Senast: QualityLine
·
L
Övr. Djur min kanin har varit ganska aggressiv, men sen så kastrerade vi honom och det blev jättebra. han har varit supersnäll och aldrig ens...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Tokmaja
·
Övr. Djur Min kaninhane har inte kissat sedan vi kom tillbaka från stället vi firade jul på (kaninen var med), alltså på över ett dygn (han har...
Svar
5
· Visningar
797
Övr. Djur Kan ett par fiskar klara en bilresa på nästan nio timmar i transportpåse? Eller jag vet inte om det kallas så, plastpåse helt enkelt ;)...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: The Great White Shark
·
T
Övr. Djur Jag har fått ta över ett akvarie! Jätteroligt, MEN.. Det är en miljard guppys i det. :D Min syster som hade det innan köpte en scalar...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: The Great White Shark
·
N
Övr. Djur tjing!:D jag hörde från nåt håll, att kaniner åt höensilage men jag tänkte, kan kaniner äta de?!:confused: är de någon som vet...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: newt
·
C
Övr. Djur Från förra året: http://s102.photobucket.com/albums/m97/Caracal_photo/Kaniner/?action=view&current=MVI_0414.flv(film)...
Svar
10
· Visningar
862
Senast: Thrill
·
Övr. Djur För att fatta mig kort - sanerade för 3 veckor sen och Delma och Sickan tog sig in till killarna när vi var hos pappa. Sickan blev som...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 395
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur HILFE! Min guldhamster i ett obekvakat ögonblick under sin kvällslekstund i frihet krypit in i ett hål i en skarv mellan vägg och...
2
Svar
34
· Visningar
5 720
Senast: Doxa
·
Övr. Djur Städade lite hos råttorna idag och passade på att ta lite kort på dem, det var ju ett tag sen nu och alla har vuxit en hel del sen sist...
Svar
18
· Visningar
1 214
Senast: Mitrolle
·
N
Övr. Djur hejhej! :) min kanin blir 6 i december, hon är hemst mycket för å gräva, brukar lägga in mycket spån till henne, men då gräver hon...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: Elute
·
Övr. Djur Okej, nu har jag planer på att skaffa ett mindre akvarium för att inhysa några fiskar i på rummet. Har en rund skål för tillfället, runt...
Svar
3
· Visningar
2 542
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hallå! Ni som har kaniner, hur gamla är dem? Min kära dam fyller NIO år i januari :) shit pommes, hon är pigg som satan. Rejsar runt...
2
Svar
20
· Visningar
1 601
Senast: Fia_90
·
G
Övr. Djur Hej! Finns det någon som byggt ett burskåp till sina marsvin, hur gjorde ni o hur ser det ut?*bilder* Vill gärna bygga något till mina...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: skogsflicka
·
R
Övr. Djur Hej! Har en angorakanin på 3år som bott ute året runt i hela sitt liv i vinterisolerade burar. Nu har jag dock flyttat till lägenhet...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: Josefiine
·
F
Övr. Djur Hej, jag brukar inte ha min kanins bur i mitt rum utan hans bur står på toaletten sen får han springa så mkt han vill i hela huset. Men...
Svar
7
· Visningar
1 678
Senast: Josefiine
·
Övr. Djur ...Min underbara lilla vän!:love: :cry: :cry: Idag så gick han bort,min fina,underbara och speciella lilla Tuffs... Älskar dig så...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Wenus
·
M
Lantbruksdjur Skulle behöva mer betesdjur för att hålla marken öppen när vi inte har så många hästar kvar och inga kor. Kan man vinna nåt på att ha...
Svar
1
· Visningar
3 426
Senast: Prillan
·
R
Övr. Djur Nu blev det kanske lite många trådar från min sida :crazy: I allafall så har jag en fluffig liten angora/dvärgvädur kanin på 3år som...
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama