Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hehe japp e ju de min ena råtta var jätteduktig men fick inte avla på henne, hennes mamma + flera kullsyskon blev sjuka. Och tur va nog det för hon dog i epilepsianfall när hon var ca 2 år. Och opererades en gång för tumör:/
Saknar de men tiden finns inte längre med 3 hästar, 1 hund och katter.
Ajaj... Har haft epilepsiråtta här med... Fast en hane som dog ett dygn efter första anfallet, fick antagligen en hjärnblödning. Hann bli pappa dessutom, tog sig in i tjejernas bur för en sisådär 2½ år sen nu
hehe jo men det problemet hade ju inte jag Kunde låta buren stå öppen dygnet runt.. NAAAW va söta dom e, nu e dom snart inne i den "farligaste" tiden me!!!
Haha, jag vet ju inte om jag skulle vilja påstå att det är vi här nere som pratar ett annat språk, men men... Btw är det ju du som har en sådan härlig dialekt, kommer jag på nu.
Får man fråga varför du ändrat dig ang. Moonwalker/Moondance (vad heter hon? ) förresten?
Jag kärade helt enkelt ner mig i Swanheart när hon satt och putsade handen på mig Men får se hur det blir. Jag behåller ju gärna alla bebisar liksom, så behålla 2 är ju ingenting egentligen...
Igår natt höll Kinslayer, Stargazer och nån av grabbarna på öppna ögonen också. Sååå söta! Skulle ha fotat men batterierna var slut som vanligt Bilder kommer senare idag
Oja! Men ack så svåra att fota när de bara vänder röven till
Har lite nya bilder upplagda på bilddagboken (http://gulzebra.bilddagboken.se) iaf. Synd att bebisarna är så tunna bara för speciellt sista bilden där är jag helt sjukt kär i och det vore myche sötare med lite normalare vikt på de (öh, och för bebisarnas skull då, förstås) men nehejdå, se det gick inte. De får helt enkelt äta upp sig när de börjar smaka på annat än tuttmjölk och då jävlar ska det knäppas kort
Mina är som små tjocka prinskorvar Värsta knubbsälarna, de får nog jättebra mjölk gissar jag. Men så är de bara 4 st och mamman är väl 8 månader ungefär.
Det värsta är att de är ju så toksöta så man blir alldeles kär men man kan ju inte ha hur många råttor som helst
Hästmänniskan Och angående 12 åring så ja jag har faktiskt inte träffat någon i vuxen ålder som blir upprörd över det jag skrev.
Det känns som en 12...