Bebisbilder!

Sv: Bebisbilder!

Åh, ge mig Stargazer eller Elvenpath! Eller Moondance (men henne ville du behålla själv, va? ;))!! :love: Å andra sidan är jag ju väldigt svag för bl. eubk-färgade råttor också... Ah! :love:

Lite ugnt kanske, men som dom säger. Hade hon ansett att hon inte orkat med så många ungar så hade dom inte funnits. Då hade hon bitit ihjäl dom! Du gör ett bra jobb!:)

Ung ja, minst sagt. Men så kan det gå när en liten dam tar sig in till grabbar som pedofilerar sig med henne och antagligen hennes syrra också... Är mest glad att inte syrran också blev dräktig, det vore katastrof :crazy:

usch. sånt e jobbigt, glad jag barahade tjejer hemma;) förutom när jag tävla med kompisens hanar oxå. :)

Hehe mjo. Här har jag hanflocken på avveckling men att omplacera de skulle aldrig gå, så de får bli gamla och dö här hemma när det börjar bli dags :p

Tävla? :confused:

OK då, men dalkulla som är så bär flyttlasset hem igen till våren:love:

Åh, nu blev man bebissjuk igen :crazy:
typiskt att mamam skall vara allergisk, jag har ont om pengar och pojkvännen verkar avsky det meste som är mindre än marsvin av gnagartypen.. Men men, en vacker dag så....

Aha :D Tänkte väl, blev lite konfunderad där när det var din kompis hanar, hehe :D
Gnorf, jag vill också ställa ut. Så sjukt kul :love: Iaf när det går bra, hähä :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
994
Senast: jemeni
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 941
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar