Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Visa bilder på era chinchillor och skriv lite om dom! Tycker det verkar vara ett häftigt djur, men vet inte så mycket om dom så jag...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: eriica-o21
·
E
Övr. Djur har en dvärgvädurkanin som jag tror har fått diarré, undrar om ni har några bra tips på foder eller andra skötselråd? Är mycket orolig...
Svar
2
· Visningar
704
P
Övr. Djur Wiiie, min lilla kanin har fått tre små urgulliga marsipangrisar i torsdags morse! Åh dom kommer bli gudomligt söta i sina små frisyrer...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: Jojjo811
·
Övr. Djur Pappa körde på ett rådjur påväg hem från mitt jobb idag men de sprang iväg från platsen. Nu ringde jägaren som polisen kontaktat o sa...
Svar
7
· Visningar
949
Övr. Djur Undrar om någon har någon erfarenhet av att lära kaniner att komma på "kommando" . Hur gjorde ni? Undrar också lite vad som kan göra...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Thrill
·
Övr. Djur HUr ser en flugas livscykel ut? När blir den könsmogen och hur länge lever en fluga?
Svar
5
· Visningar
6 719
Senast: Kuckeliku
·
Övr. Djur mycket marsvin här på forumet men ja... nu har jag ju haft mina underbara grisar i några månader och ja, dom är ju bara bäst! :love...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: lizan
·
Övr. Djur Funderar på att skaffa någon sorts ödla. Vad finns det för slags ödlor som man kan ha hemma som inte är så jätte jobbiga. Alltså att ha...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 834
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Nu vill jag se lite bilder på olika marsvin och vad de är för raser. Jag vet inte alls vad jag vill ha för sort, så påverka mej nu ;)
2
Svar
21
· Visningar
4 621
Senast: Petra_S
·
Övr. Djur Upptäckte igår att man lilla guldhamster såg brun ut i rumpan. Tänkte då att hon höll på att bajsa och lät henne istället vara. När jag...
Svar
15
· Visningar
3 455
Senast: Pandoora
·
Övr. Djur Nu startar jag en tråd där jag kan ställa alla mina dumma frågor istället och hoppas att någon kan svara i alla fall. :bump: Tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 419
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Jag har precis flyttat mina gerbiler från en hamsterbur (galler) till ett akvarium. Dom verkar trivas jätte bra och jag slipper allt...
Svar
8
· Visningar
4 124
Övr. Djur vet ej om det här hör hit men.. det var ju till min kanin som jag odlade morötter i en liten låda.. typ 5 st =P och så en natt vaknade...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Silikonet inuti akvariumet ser väääldigt äckligt ut (i 2 hörn endast) ser nästan ut som om det börjat mögla men jag antar att det måste...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: nevin
·
L
Lantbruksdjur Vi har en get på skälby 4H gård som älskar att hoppa xD Vi skulle löshoppa min kompis häst och geten ville vara med ! Han älskade det...
Svar
12
· Visningar
1 206
Senast: Lolloo_
·
Övr. Djur Hej och hå, tanten har blivit knäpp... Skaffade ju gerbiler i september, och trivs väldigt bra med dem! :love: Nu ska en kompis...
Svar
18
· Visningar
3 009
Övr. Djur Här är lite bilder på marsvinen som jag har hand om, och min gamling Puzzel som jag tog igår: Puzzel och Mamman (inte Puzzels mamma...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Trots att jag särade hane o hona tidigt blev det en kull till.. Så småttisarna fick syskon idag: Och så min favoritbebis: Så...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Äntligen har förnuftet och naturvården segrat: http://sydsvenskan.se/lund/article204266.ece
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: twinstar
·
Övr. Djur Det är så att det har kommit ut en annons på b*cket och jag känner väldigt mycket för den lilla grishanen. Men, kan man på något vis...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Petra_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka