Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Funderar på att skaffa någon sorts ödla. Vad finns det för slags ödlor som man kan ha hemma som inte är så jätte jobbiga. Alltså att ha...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 828
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Nu vill jag se lite bilder på olika marsvin och vad de är för raser. Jag vet inte alls vad jag vill ha för sort, så påverka mej nu ;)
2
Svar
21
· Visningar
4 617
Senast: Petra_S
·
Övr. Djur Upptäckte igår att man lilla guldhamster såg brun ut i rumpan. Tänkte då att hon höll på att bajsa och lät henne istället vara. När jag...
Svar
15
· Visningar
3 447
Senast: Pandoora
·
Övr. Djur Nu startar jag en tråd där jag kan ställa alla mina dumma frågor istället och hoppas att någon kan svara i alla fall. :bump: Tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 416
Senast: *tove*
·
Övr. Djur Jag har precis flyttat mina gerbiler från en hamsterbur (galler) till ett akvarium. Dom verkar trivas jätte bra och jag slipper allt...
Svar
8
· Visningar
4 120
Övr. Djur vet ej om det här hör hit men.. det var ju till min kanin som jag odlade morötter i en liten låda.. typ 5 st =P och så en natt vaknade...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Silikonet inuti akvariumet ser väääldigt äckligt ut (i 2 hörn endast) ser nästan ut som om det börjat mögla men jag antar att det måste...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: nevin
·
L
Lantbruksdjur Vi har en get på skälby 4H gård som älskar att hoppa xD Vi skulle löshoppa min kompis häst och geten ville vara med ! Han älskade det...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: Lolloo_
·
Övr. Djur Hej och hå, tanten har blivit knäpp... Skaffade ju gerbiler i september, och trivs väldigt bra med dem! :love: Nu ska en kompis...
Svar
18
· Visningar
3 002
Övr. Djur Här är lite bilder på marsvinen som jag har hand om, och min gamling Puzzel som jag tog igår: Puzzel och Mamman (inte Puzzels mamma...
Svar
5
· Visningar
857
·
Övr. Djur Trots att jag särade hane o hona tidigt blev det en kull till.. Så småttisarna fick syskon idag: Och så min favoritbebis: Så...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Äntligen har förnuftet och naturvården segrat: http://sydsvenskan.se/lund/article204266.ece
Svar
9
· Visningar
1 017
Senast: twinstar
·
Övr. Djur Det är så att det har kommit ut en annons på b*cket och jag känner väldigt mycket för den lilla grishanen. Men, kan man på något vis...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Petra_S
·
Övr. Djur Jag har blivit fostermamma åt tre marsvin! :) Har en kanin och ett marsvin, så jag har fem djur hemma nu. Pojkvännens pappa har...
Svar
17
· Visningar
879
·
B
Övr. Djur 1. Kan man ri på en lama? 2. Kan man ha kun ett esel og kun en lama sammen (så de får selskap i hverandre), eller må de ha en kompis...
Svar
6
· Visningar
2 086
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Djur Antar att det redan finns en tråd, men jag orkar inte leta upp den så jag startar en ny :p . Presentera din/dina kanin/er och lägg...
2
Svar
22
· Visningar
1 716
·
Övr. Djur Hm, jo igår så utökades min lilla "flock" av ännu två ... :crazy: ja historien om hur det gick till behöver jag ju inte dra, för det...
Svar
1
· Visningar
694
Övr. Djur Kommer hämta min första marsvin imorgon. Frågade hon som sålde vad de var för ras, men hon visste inte riktigt. Så jag undrar om ni...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Dressiar
·
Övr. Djur Kan någon förklara för mitt sjuåriga marsvin att hon är för gammal för att hoppa över tegelstenar som ligger på högkant? :crazy: :D...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Vad är det egentligen för djurfolk här? Vad har ni för djur? Vad har ni de till mer än sällskap (utställning, tävling, avel?)? Aktiva i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 031
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar