Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Idag fick jag lov att avliva min fina kanin :cry: Hoppas du har det bra i kaninhimlen nu! 30/4 1999 - 28/1 2007
Svar
7
· Visningar
821
Senast: fikapaus_
·
Övr. Djur söndagen den 7 januari fick jag 7 små kaninungar :love: pappan ser ut så här...
Svar
12
· Visningar
1 502
Senast: LillAmi
·
Övr. Djur Hur ofta ska man klippa klor på marsvin?
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Nera
·
A
Övr. Djur Jag tänkte att vi kunde ha den här tråden till att visa foton och filmer på söta djurungar. Jag har just sett en söt tigervideo på...
Svar
19
· Visningar
5 478
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu vill jag ha lite marsvinsnamn. Jag har såå dålig fantasi. Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder på smågrisarna pga stormen...
Svar
11
· Visningar
7 299
Senast: Silverfalk
·
A
Övr. Djur Hur långa ska dom egentligen vara:confused: Min lille kille har tappat sina framtänder i överkäken:eek: Nu blir det väl problem med...
Svar
7
· Visningar
1 780
J
Övr. Djur I morse när jag vaknade och skulle på toa, då var den plötslig där en liten brun mus, efter en halv timme jaga runt fick vi tag i den...
Svar
19
· Visningar
2 890
Senast: Prick
·
Övr. Djur Hjälp! Dotterns hamster har tappat en massa päls på huvudet och magen, ser även tunnhårig ut på ryggen. Han är pigg som vanligt och mig...
2
Svar
26
· Visningar
12 443
Senast: Pandoora
·
Övr. Djur Ja just det *hehe* Med en analkande 30-årskris beslutade jag mig att överta min kusins råtta i höstas. Sambon är ju inte den...
2
Svar
23
· Visningar
2 445
Senast: Bewildered
·
Övr. Djur vet ej om det stämmer.. men.. är sallad farligt för kaniner? man vet ju inte om allt man hört stämmer.. men jag skulle vilja veta om...
Svar
7
· Visningar
2 891
Senast: 90natta
·
Övr. Djur Jag är allergisk mot häst, kanin och hund. Hästallergin var förut över 100% (astma, nässelutslag, snuva, röda ögon och merdärtill) men...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Skreppur
·
Övr. Djur jag går och är orolig för mina kaniner som bor i en box i stallet, om dem verkligen tål kylan i stallet. idag var det is på...
Svar
7
· Visningar
3 042
Senast: charmant
·
I
Övr. Djur Hur länge kan en sköldpadda klara sej utan ljusramp???:confused:
Svar
8
· Visningar
796
Senast: iloniz
·
I
Övr. Djur Hur mycket mat ska man ge dem varje dag?? Lilo har ätit som en häst idag... Blir de aldrig mätta... trodde man skulle lägga mat sen låta...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Nikita4evR
·
T
Övr. Djur Para Kanin? Jag funderar på att para min löwen kanin Osten i sommar, Vad ska man tänka på när man parar en kanin och när kaninen fått...
Svar
9
· Visningar
2 790
D
Övr. Djur Det är så att jag har 2 honor som går tillsammans. Saga & Dockan heter dom.. Och jag har nu bestämt för att så småningom para Dockan...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: dockan_
·
Övr. Djur Jag var och hämtade två marsvinsbebisar i fredags, de är de underbaraste som finns! :love: Men! De äter inte några grönsaker och jag är...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Nera
·
I
Övr. Djur Hej, jag tycker att det skulle vara trevligt om alla kunde skriva lite fakta och lägga in en bild på sina marsvin :D *Namn? *Ålder...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: nyponros
·
Övr. Djur Hmm kunde inte motstå att skafaf en kanin kompis till min hona i dag.En liten 11 veckors korsning mellan lejonhuvud och dvärgvädur blev...
Svar
19
· Visningar
1 994
Senast: GotAsecret
·
F
Övr. Djur Mitt marsvin verkar ha fått en blödning i ögat , dessutom lutar hon åt höger. Vet inte vad det är för fel , hon är 6 år , har varit...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama