Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Mina kaniners vatten fryser helatiden, det är knappt så dom hinner dricka det innan det är fruset :cry: Har någon tips om vad man kan...
Svar
14
· Visningar
2 005
J
Övr. Djur Hej! Jag är helt ny här... detta verkar vara ett mycket bra forum! Nu till min (första) fråga: Jag ska flytta strax o behöver en...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: Axelle
·
L
Övr. Djur vi undrar varför kaninen stöller sig på bakbenen och framtassarna upp på armen och nafsar försiktigt på armen och händer på en och samma...
Svar
4
· Visningar
1 373
Övr. Djur Jag har toalätt till marsvinen, med lite halm ovanpå. men det är ju ett gissel att städa ur bajsarna eftersom bajsarna är ungefär i...
Svar
8
· Visningar
3 710
Senast: _Sascha_
·
T
Övr. Djur Hejsan, de var så att igår när jag kom ut till min kanins bur och skulle ge henne mat som jag såg det. Uppe på hennes lilla hus låg de...
Svar
7
· Visningar
6 700
Senast: ponnylollo
·
Övr. Djur min kära kanin var ju tvungen att avlivas tre dagar efter jul. jag bad att få henne enskilt kremerad, så nu har jag precis varit hos...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Kilauea
·
E
Övr. Djur Helloij...jag har en kanin som är ungefär 5 år nu och jag undrar hur mkt grönsaker å sånt ger ni till era kaniner? för ett tag sen...
Svar
11
· Visningar
1 440
Senast: Willebillebus
·
Övr. Djur Idag fick jag lov att avliva min fina kanin :cry: Hoppas du har det bra i kaninhimlen nu! 30/4 1999 - 28/1 2007
Svar
7
· Visningar
822
Senast: fikapaus_
·
Övr. Djur söndagen den 7 januari fick jag 7 små kaninungar :love: pappan ser ut så här...
Svar
12
· Visningar
1 503
Senast: LillAmi
·
Övr. Djur Hur ofta ska man klippa klor på marsvin?
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Nera
·
A
Övr. Djur Jag tänkte att vi kunde ha den här tråden till att visa foton och filmer på söta djurungar. Jag har just sett en söt tigervideo på...
Svar
19
· Visningar
5 479
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu vill jag ha lite marsvinsnamn. Jag har såå dålig fantasi. Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder på smågrisarna pga stormen...
Svar
11
· Visningar
7 299
Senast: Silverfalk
·
A
Övr. Djur Hur långa ska dom egentligen vara:confused: Min lille kille har tappat sina framtänder i överkäken:eek: Nu blir det väl problem med...
Svar
7
· Visningar
1 782
J
Övr. Djur I morse när jag vaknade och skulle på toa, då var den plötslig där en liten brun mus, efter en halv timme jaga runt fick vi tag i den...
Svar
19
· Visningar
2 891
Senast: Prick
·
Övr. Djur Hjälp! Dotterns hamster har tappat en massa päls på huvudet och magen, ser även tunnhårig ut på ryggen. Han är pigg som vanligt och mig...
2
Svar
26
· Visningar
12 471
Senast: Pandoora
·
Övr. Djur Ja just det *hehe* Med en analkande 30-årskris beslutade jag mig att överta min kusins råtta i höstas. Sambon är ju inte den...
2
Svar
23
· Visningar
2 448
Senast: Bewildered
·
Övr. Djur vet ej om det stämmer.. men.. är sallad farligt för kaniner? man vet ju inte om allt man hört stämmer.. men jag skulle vilja veta om...
Svar
7
· Visningar
2 893
Senast: 90natta
·
Övr. Djur Jag är allergisk mot häst, kanin och hund. Hästallergin var förut över 100% (astma, nässelutslag, snuva, röda ögon och merdärtill) men...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Skreppur
·
Övr. Djur jag går och är orolig för mina kaniner som bor i en box i stallet, om dem verkligen tål kylan i stallet. idag var det is på...
Svar
7
· Visningar
3 044
Senast: charmant
·
I
Övr. Djur Hur länge kan en sköldpadda klara sej utan ljusramp???:confused:
Svar
8
· Visningar
796