jerseyko Trådstartare 28 Jan 2007 #1 Idag fick jag lov att avliva min fina kanin Hoppas du har det bra i kaninhimlen nu! 30/4 1999 - 28/1 2007
Idag fick jag lov att avliva min fina kanin Hoppas du har det bra i kaninhimlen nu! 30/4 1999 - 28/1 2007
jerseyko Trådstartare 28 Jan 2007 #3 Sv: Vila i frid Mikgrå Han var jätte dålig och det var dags, jag funderade på det redan till förra vintern men han ryckte upp sig och åt upp sig och blev pigg och glad igen. Det gick jätte fort, och när jag kom hem så stog hans öron som de gjorde när han var bebis, ett halvt liggandes och ett rakt ut
Sv: Vila i frid Mikgrå Han var jätte dålig och det var dags, jag funderade på det redan till förra vintern men han ryckte upp sig och åt upp sig och blev pigg och glad igen. Det gick jätte fort, och när jag kom hem så stog hans öron som de gjorde när han var bebis, ett halvt liggandes och ett rakt ut
charmant 28 Jan 2007 #4 Sv: Vila i frid Mikgrå Sänder tröst kramar till dig,ta vara på alla fina minnen ni har...
Shenzi 28 Jan 2007 #5 Sv: Vila i frid Mikgrå usch vad tråkigt! det är klart att han har det bra i kaninhimmlen =)
aiquen 29 Jan 2007 #7 Sv: Vila i frid Mikgrå En sådan sötnos... Men han har det bra nu. *tröstkramar*
F fikapaus_ 31 Jan 2007 #8 Sv: Vila i frid Mikgrå åh stackare. jag vet hur det känns. hemskt. men de har det toppen i kaninhimlen!
Sv: Vila i frid Mikgrå åh stackare. jag vet hur det känns. hemskt. men de har det toppen i kaninhimlen!