Litet akvarium - fisktips?

Sv: Litet akvarium - fisktips?

Låter kul, jag har bara blandade kar hemma just nu, men är mer och mer inne på att speca dem lite. Letar lokal just nu så alla får plats!

Sv: Litet akvarium - fisktips?

Puttar fram mina frågor igen.
Är det ingen som vet svaren på mina frågor? Eller kanske rentav har personliga erfarenheter av dario dario?

Jodå, jag har den på jobbet. Den är verligen liten. Den måste få vara kung i sitt akvarium för att våga fungera. Jag skulle bygga litet, och otroligt välplanterat, och inte ha så mycket mer än dario i burken.

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
587
· Visningar
14 334
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar