Boxspån till dvärghamster?

Tabitha

Trådstartare
Är det OK att använda, eller skall det vara kutterspån? Är det ens någon skillnad? Syftar alltså stallspån i bal, inte från sågverk.. Tacksam för svar!

Sv: Boxspån till dvärghamster?

Mamma tar hem en spånbal då och då från stallet när jag behöver :) Fungerar alldeles utmärkt och jag har det till alla djuren (förutom råttorna såklart).

Sv: Boxspån till dvärghamster?

Tack för svar! Då slipper jag alltså åka till djuraffären och inhandla en liten påse kutterspån för 35 kr, utan kan istället ta motsv 1/30 av stallspånbalen för 65 kr - praktiskt och ekonomiskt! :)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
895
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 436
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 920
Senast: Lhas
·
Anläggning Vi har redan ett hagsystem över knappt 1 ha och reglerar gräsintaget hyfsat ok med att öppna olika tider på dygnet till främst 7 st...
Svar
6
· Visningar
1 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka