Sjukt marsvin

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Fnurra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 014
F

Fnurra

Mitt marsvin verkar ha fått en blödning i ögat , dessutom lutar hon åt höger. Vet inte vad det är för fel , hon är 6 år , har varit blind i 3 år. Någon som vart med om liknande? :(

Sv: Sjukt marsvin

blödningen i ögat vet jag faktiskt inte vad det är, hon kanske har fått något i ögat eller kanske en burkompis som slagit henne? Lutande huvud kan betyda öroninfektion och du borde kontakta veterinär om båda sakerna för annars så kan hon förlora ögat.

Sv: Sjukt marsvin

Vi åkte till veterinären tidigt i morse och avlivade henne. De visste inte heller vad som var fel , men hon var såpass dålig att hon fick somna in. Lilla tösen :cry:

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
27
· Visningar
879
Senast: tott
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej! Jag har panik. Min vovva på 10 år har under några månader haft en mikroskopisk mörkt brun prick på huvudet som jag tänkt kommit...
Svar
6
· Visningar
704
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka