Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu har en av mina fina dvärgvädurar vandrat vidare :(
Svar
3
· Visningar
712
Senast: charmant
·
N
Övr. Djur Skriver här för att jag vill ha hjälp med att få en diagnos på min kanin.. det kanske är någon som varit med om något liknande? Jag...
Svar
7
· Visningar
2 044
Senast: busan_123
·
E
Övr. Djur hade uppe tyson idag och upptäckte något jag aldrig sett tidigare. hon är otamast av de tre, det är på nåder som hon sitter still i...
Svar
12
· Visningar
1 227
·
C
Övr. Djur Någon eller båda av mina kaniners kiss är liksom mörkt orange-rött, ser ut som blodblandat kiss? Varför? nåt farligt? Kan det vara min...
Svar
18
· Visningar
15 389
·
O
Övr. Djur Ledsam historia, min dotter var lycklig nybliven ägare till 2 söta marsvinspojkar. Tyvärr så har den ena fula missbildningar i samtliga...
Svar
3
· Visningar
1 511
·
Övr. Djur Jag var och hämtade två kaniner idag som behövde ett nytt hem, super söta:love: men väldigt skygga. Det blir nog bra bara jag hanterar...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Lina_
·
A
Övr. Djur min dotter har 2 stycken dvärgvädurs som är 7½år o 9år gammla den som e 9år är nästan döv men annars mår dom väldigt bra ...båda 2 har...
Svar
17
· Visningar
56 793
P
Övr. Djur ...svängde förbi djuraffären och upptäckte en liiiten sötis (: Blev riktigt kär i den, en liten dvärghamster. H*n är vit med tre grå...
Svar
3
· Visningar
1 503
Senast: R8n
·
A
Övr. Djur Det är så att min 12 veckor gamla hermelinhonas ena öga rinner lite grand. Inte alls mycket, och det är klar och fin vätska. Ögat ser...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Jenka
·
D
Övr. Djur hej... har en undran. när jag fick min kanin så sa dom att det var en tjej och jag kollade och konstaterade att det var en tjej för...
Svar
14
· Visningar
4 514
Senast: Minerva
·
S
Övr. Djur Hämtade två nya råttor till tösen för ca två veckor sedan. Råttorna är 8-10 månader. När vi hämtade dom (hos en privatperson) märkte jag...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Sinsiew
·
A
Övr. Djur .. black & tan hos kaniner? Det är så att jag har en hona (bourgogne) som det ligger black & tan bakom. Modern, mormodern, och...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Axelle
·
F
Övr. Djur Jag (vi...) har en gulpannad amazon som heter Bosse och som ständigt vill tugga sönder tangentbordet...!!!
2
Svar
22
· Visningar
4 104
Senast: _Viva_
·
Övr. Djur Är det någon här inne som har eller har haft jättesnäckor? Jag tycker de är riktigt balla och skulle vilja ha ett par-tre stycken. Har...
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag var på fest i helgen och blev tillfrågad om att ta hand om två små kaniner.... Ägarna har ormar och skulle fodra dom med kaninerna...
Svar
15
· Visningar
3 790
Senast: PIRU
·
Z
Övr. Djur Om man hittar en fästing som sugit klart, ramlat av och som ligger på golvet. Om den får vara kvar vad händer då? De är ju stora som...
Svar
17
· Visningar
7 670
T
Övr. Djur Ni som har en kanin (eller flera), hur mycket tid spenderar ni tillsammans med den varje dag? Eftersom jag studerar och är hemma...
Svar
10
· Visningar
1 019
Senast: camelot
·
P
Övr. Djur Mitt marsvin finns inte längre :cry: Jag har ju haft henne sen jag va åtta år :cry: Varför? R.I.P Mysan :cry:
Svar
14
· Visningar
984
Senast: saila
·
G
Övr. Djur om det jag gjort är bra eller dåligt :angel:
2 3
Svar
46
· Visningar
2 653
Senast: Figaaro
·
T
Lantbruksdjur Är där någon som vet ifall man kan ha 3-4 får och 2 shettisar i samma hage samtidigt? Kommer i så fall vara under någon vecka tills...
Svar
18
· Visningar
3 439
Senast: Arabizar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka