Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur ...svängde förbi djuraffären och upptäckte en liiiten sötis (: Blev riktigt kär i den, en liten dvärghamster. H*n är vit med tre grå...
Svar
3
· Visningar
1 497
Senast: R8n
·
A
Övr. Djur Det är så att min 12 veckor gamla hermelinhonas ena öga rinner lite grand. Inte alls mycket, och det är klar och fin vätska. Ögat ser...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Jenka
·
D
Övr. Djur hej... har en undran. när jag fick min kanin så sa dom att det var en tjej och jag kollade och konstaterade att det var en tjej för...
Svar
14
· Visningar
4 512
Senast: Minerva
·
S
Övr. Djur Hämtade två nya råttor till tösen för ca två veckor sedan. Råttorna är 8-10 månader. När vi hämtade dom (hos en privatperson) märkte jag...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Sinsiew
·
A
Övr. Djur .. black & tan hos kaniner? Det är så att jag har en hona (bourgogne) som det ligger black & tan bakom. Modern, mormodern, och...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Axelle
·
F
Övr. Djur Jag (vi...) har en gulpannad amazon som heter Bosse och som ständigt vill tugga sönder tangentbordet...!!!
2
Svar
22
· Visningar
4 101
Senast: _Viva_
·
Övr. Djur Är det någon här inne som har eller har haft jättesnäckor? Jag tycker de är riktigt balla och skulle vilja ha ett par-tre stycken. Har...
Svar
8
· Visningar
1 277
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag var på fest i helgen och blev tillfrågad om att ta hand om två små kaniner.... Ägarna har ormar och skulle fodra dom med kaninerna...
Svar
15
· Visningar
3 785
Senast: PIRU
·
Z
Övr. Djur Om man hittar en fästing som sugit klart, ramlat av och som ligger på golvet. Om den får vara kvar vad händer då? De är ju stora som...
Svar
17
· Visningar
7 668
T
Övr. Djur Ni som har en kanin (eller flera), hur mycket tid spenderar ni tillsammans med den varje dag? Eftersom jag studerar och är hemma...
Svar
10
· Visningar
1 018
Senast: camelot
·
P
Övr. Djur Mitt marsvin finns inte längre :cry: Jag har ju haft henne sen jag va åtta år :cry: Varför? R.I.P Mysan :cry:
Svar
14
· Visningar
982
Senast: saila
·
G
Övr. Djur om det jag gjort är bra eller dåligt :angel:
2 3
Svar
46
· Visningar
2 649
Senast: Figaaro
·
T
Lantbruksdjur Är där någon som vet ifall man kan ha 3-4 får och 2 shettisar i samma hage samtidigt? Kommer i så fall vara under någon vecka tills...
Svar
18
· Visningar
3 415
Senast: Arabizar
·
A
Övr. Djur För ca 2 veckor sedan hämtade jag en 9 veckor gammal hermelinunge.. Hon är ack så söt, men ser dock inte riktigt ut som en hermelin. Hon...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Vilka djur bajsar genom munnen? Jag har precis börjat på en hemtenta om matsmältningssystemet, och letar info. Då hittade jag denna...
Svar
7
· Visningar
1 771
·
J
Övr. Djur Lyckas inte söka på nätet (svårt att veta vad man ska söka efter) och vet inte vart jag ska ställa mig, så jag tänkte att jag kan alltid...
Svar
5
· Visningar
1 557
·
Övr. Djur Har mina djur på spån nu men jag funderar på att ha något mer i buren som tar bort lukten bättre. De jag funderar på är smådjurdeo...
Svar
15
· Visningar
4 762
Senast: mimmipigg
·
Övr. Djur Tänk så mycket det kan ge. Min råtthona har nu äntligen, på andra försöket, nedkommit med härliga, underbara gnisslande pinkisar:D...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Migo
·
Övr. Djur Jag tycker att det finns så många trådar om hur våra hästar ser ut så nu undrar jag hur DU ser ut? Här är mina bidrag! :) Det är...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: Shenzi
·
T
Övr. Djur Jag avlivade min älskade lilla hamsterkille idag :cry: , Han hade Någon konstig infektion typ och en cancergrej som hade växt ut ur...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Tovanlovan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama